عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می‌گوید: رشته ما هر کسی داخل قایق خودش است و نسبت به فوتبال برخورد کمتری دارد.

صبا رحمتی اظهار کرد: در بحث تیمداری سیاست‌های فدراسیون منوط به تاسیس باشگاه‌های ورزشی است و اگر این مهم اجرا شود می‌توانیم لیگ خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی اظهار کرد: رقابت‌های جهانی قرار است فروردین ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار شود که نمی‌دانیم تیم ایران اعزام می‌شود یا نه ولی ما تابع تصمیم فدراسیون هستیم.

رحمتی یادآور شد: رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار بود امسال برگزار شود به‌علت کرونا به تعویق افتاده و معلوم نیست چه زمانی برگزار شود.

این بانوی لرستانی با بیان اینکه در شرایط کرونایی تمرین داخل آب ندارم، اضافه کرد: فعلاً تمرینات بدنسازی و هوازی را انجام می‌دهم و اگر شرایطی فراهم شود که با بقیه ملی‌پوشان اردو برگزار کنیم خیلی خوب است.

وی تصریح کرد: رشته ما تیمی است و تمرینات انفرادی خیلی کاربرد ندارد و جوابگو نیست و انتظار می‌رود شرایط تمرین تیمی برای ما هم فراهم شود.

رحمتی با اشاره به اینکه الان رقابت‌های فوتبال بدون هیچ مشکلی در کشور برگزار می‌شود، افزود: رشته ما هر کسی داخل قایق خودش است و نسبت به فوتبال برخورد کمتری دارد و می‌توان رقابت‌های کانوپولو را برگزار کرد.

عضو تیم ملی کانوپولو بانوان تاکید کرد: چون رقابت‌های جهانی را در پیش داریم، امیدواریم شرایطی فراهم شود که مسابقات لیگ و قهرمانی کشور برگزار شود.