به خبرگزاری آوای ورزش،لیگ برتر وزنه برداری به دلیل کیفیت پایین برگزاری آن هر سال با انتقادهای زیادی روبرو بوده و البته قدمی هم برای برطرف کردن این ضعف ها برداشته نشده است.

جدا از اینکه باشگاه های صاحب نام رغبتی برای تیم‌داری در وزنه برداری ندارد، در لیگ هم نه خبری از پخش زنده است و نه تماشاگران استقبالی از مسابقات دارند و در هر مسابقه وزنه برداران روی تخته مسابقات مقابل انبوهی از صندلی های خالی از تماشاگر رقابت می کنند.

سال گذشته حضور دو تیم دانشگاه آزاد و ایران مال باعث شد کمی هیجان به لیگ وزنه برداری برگردد و در رقابت این دو تیم، ایران مال که هدایت آن را بهداد سلیمی بر عهده داشت توانست قهرمان شود. اکنون هم که قرار است فصل جدید لیگ آغاز شود زمزمه هایی مبنی بر انصراف تیم قهرمان از حضور در لیگ شنیده می شود.

ضعف های لیگ وزنه برداری آن قدر پر رنگ هستند که باعث دلسرد شدن تیم قهرمان شده و تصمیم گرفته عطای حضور در لیگ وزنه برداری را به لقایش ببخشد.

بهداد سلیمی در این مورد بیان کرد: من چند جلسه با مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه داشتم. مساله این است که توقعاتشان بابت هزینه ای که انجام داده اند، برآورده نشده است. نه مسابقات لیگ پخش زنده داشته و نه رسانه ها خیلی به آن پرداختند و لیگ تماشاگر هم ندارد. آنها عنوان می کنند در کشتی که تیم داری می کنند مسابقات پخش زنده دارد و برای فینال مسابقات ۷-۸ هزار تماشاگر می آید بنابراین به این جمع بندی رسیدند که امسال در وزنه برداری تیم‌داری نکنند.

او افزود: همه مسائلی که مطرح کردند به هر حال باعث دلسردی می شود و به نظرم حق هم داشتند. برگزاری لیگ وزنه برداری خیلی ضعیف بود و ما باید این مساله را قبول کنیم. نکته جالب این است که هنوز هم جام قهرمانی سال گذشته را به ما نداده اند.