به گزارش آوای ورزش؛ اهانت به وزیر ورزش از سوی یک آدم معلوم الحال تحت هر شرایطی محکوم است.
دوستانی که از این قضیه خوشحالی می کنند زیاد خوشحال نباشند چون اون مشتی که به سمت علی دایی و دکتر سجادی پرتاب شد یک روزهم به سمت شما  پرتاب می شود.
آن فرد وقیحی که مشت می زند و فردا هم پلاکارد دستش می گیرد که اینبار محکم تر می زنم را باید گرفت و ادبش کرد نه اینکه دست به پشتش بزنند و او را تشویق و ترغیب به ادامه این بی ادبی کنند.
می خواهید خلیفه کشان راه بندازید؟
مشت آن فرد نابخرد به سمت وزیر ورزش بود و به جایگاه او نه به سمت حمید سجادی که اگر به سمت شخص حمید سجادی می رفت سجادی آنقدر توان دارد که جواب بدهد ولی وزیر ورزش باید بگذرد و در دل هم گریه کند و هم خنده.
روزی که به سمت علی دایی مشت روانه کردند نوشتیم که آقایونی که می خندید..
آقای حاج آقایی که برای رفتن به شورای شهر رد مهر بر پیشانی بستی و در دل می خندیدی و در ظاهر ابراز ناراحتی می کردی بترس از این شکستن حریم بزرگان ؛ آنکه به علی دایی حمله می کند شماها را به محض اینکه از آن میز و صندلی رد کنند توی خیابون می بلعند.
الانم از اینکار خوشحال نباشید.
آنها که رفتند دم مجلس و به سجادی یعنی به وزیر ورزش فحش و ناسزا دادند از دخمه های مخوفی خط می گیرند که هدفشان تخریب است تا خود به جایگاه وزارت دست یابند اما زهی خیال باطل.
حمید سجادی بسیار جای انتقا دارد خود ما بارها از او انتقاد کرده ایم ولی حمید سجادی در چرخه غلط استقلال و پرسپولیس کاری از دستش بر نمی آید.
آقا یحیی گل محمدی !
برای شما متاسفیم که باعث ایجاد خشونت در بین هواداران شدی.
شما از کنار این فوتبال به همه جا رسیده اید.
شما را همین تشکیلات به پرسپولیس آورد و اگر امروز روی برج عاج نشسته ای ، تا قرون آخر پولتان را می گیرید . بهترین قرارداد را هم با شما بسته اند. دوتا بازیکن درجه دو آسیایی را هم که با دستور شما به پرسپولیس آوردند و در انتخاب دستیار و بازیکنان هم که اختیار تام داشتید و دارید.
چطور می شود آرامش تیمی که در صدرجدول با اختلاف کم از استقلال نشسته و در کورس قهرمانی است را با یک مصاحبه و یک استعفای صوری بهم بزنید.
پرسپولیس با این دوستان نیاز به دشمن ندارد.
بله آقا یحیی…
شما و امثال شما هرچه دارید از برند پرسپولیس است.
دو روز پول تان دیر و زود شده که نباید کاری کنید که هواداران احساساتی به شخص اول وزارت ورزش توهین و اهانت کنند و به او حمله فیزیکی کنند.
متاسفیم آقا یحیی.
وزیر خیلی انسان با صبر و تحملی است وگرنه اگر در دولت های قبلی بود همان روز بازی تیم ملی حکم برکناری تان را صادر می کردند.
وقتی به حمید سجادی قهرمان پر آوازه آسیا ، یکی از مدیران با تجربه و خوشنام و وزیر ورزش در ورزشگاه آزادی چنین می کنند بترسید از روزی که با شماها چنان کنند.

 

سیدرضا فیض آبادی