به گزارش خبرگزاری آوای ورزش،با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که لیگ برتر زنان در دو گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هزینه تیم‌ها نیز کاهش پیدا کند.

معصومه جهانچی، سرمربی تیم زنان ملوان‌بندرانزلی در مورد نحوه برگزاری لیگ به ایسنا گفت: با توجه به شرایط موجود پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود. از طرف دیگر هزینه تیم‌ها هم کاهش پیدا می‌کند در نتیجه بهتر است که مسابقات به صورت گروهی برگزار شود. به هر حال اینگونه باشگاه‌ها راحت‌تر روی تیم خود سرمایه‌گذاری می‌کنند و احتمال افزایش تیم‌های شرکت کننده هم وجود دارد.

او در این مورد افزود: در حال حاضر اطلاع داده‌اند که مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود اما جزئیات را نمی‌دانیم و قرار است در جلسات بعدی مشخص شود. مسابقات هم از اواخر آبان شروع می‌شود اما این زمان قطعی نیست.

این مربی در مورد سرمربیگری تیم زنان ملوان بیان کرد: به تازگی با باشگاه ریشه دار ملوان قرارداد بسته‌ام. این باشگاه سال‌ها در بخش زنان شرکت کرده است، مقام‌های خوبی دارد و همیشه یکی از مدعیان فوتبال زنان بوده اما در چند سال اخیر با مشکلاتی مواجه شده ‌است.البته همه تیم‌ها از نظر اقتصادی مشکل دارند اما امیدوارم که باقدرت پیش برویم و از حیثیت تیم ملوان دفاع کنیم. با اینکه چند بازیکن از ما جدا شده‌اند اما امیدواریم که بازیکنان جوان و بومی به تیم کمک کنند.

جهانچی در مورد شروع تمرینات تیم ملوان گفت: تمریناتمان را تقریبا از روز شنبه شروع کرده‌ایم. چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۳ و ۲۴ مهر هم تست فوتبال برگزار می‌کنیم که همه می‌توانند در آن شرکت کنند؛ بازیکنانی که از این طریق شناسایی شوند هم در تمرینات به تیم اضافه می‌شوند.