به گزارش خبرگزاری آوای ورزش،مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان از فردا دوشنبه با ۲ دیدار آغاز می‌شود. ۸ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۲ گروه ۴ تیمی به رقابت می پردازند.

تیم هندبال ذوب آهن روز سه‌شنبه در نخستین باز خود باید مقابل سنگ آهن بافق به میدان برود اما این تیم به دلیل کرونا ۴ بازیکن خود را در اختیار ندارد.

سرمربی این تیم اعلام کرد خود و همینطور ۴ بازیکن دیگر تیم ذوب‌آهن به ویروس کرونا مبتلا شدند و تیم را در لیگ برتر همراهی نمی کنند.

زهرا علوی در این باره اظهار داشت: ما باید ۲ تست در اصفهان و یک تست کرونا در تهران می دادیم. در تست اول هیچ مشکلی وجود نداشت اما در مرحله دوم تست ۴ بازیکن و خودم مثبت شد.

وی افزود: همه ما بدون علامت بودیم اما با توجه به اینکه ناقل هستیم به باشگاه اعلام کردیم دوست نداریم با این شرایط به تهران برویم. بازیکنان ما تقریباً از هندبالیست‌های فیکس تیم بودند اما آنها را اعزام نکردیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش خاطرنشان کرد: ما امسال از طرف باشگاه حمایت زیادی شدیم. تمام قرارداد بازیکنان از سال قبل تسویه شد، امسال هم قراردادهای خوبی بسته شده است. باشگاه شرایطی را فراهم کرد تا بازیکنان بتوانند با آمادگی کامل در لیگ شرکت کنند.

علوی همچنین در مورد گروه‌بندی تیمش عنوان کرد: توجه به ارنج‌هایی که از تیم‌های مختلف شنیدم شرایط تیم‌ها خوب بوده، فقط تیم بافق یزد برای ما ناشناخته است اما تیم‌هایی که به سوپرلیگ آمدند تیم‌های تند و تیزی هستند. آنهایی که از قبل بودند را هم می‌شناسیم اما در خصوص برگزاری این نوع لیگ می‌توان بعد از پایان مسابقات نظر داد.