به گزارش آوای ورزش،

به افتخار حسن حمیدی

امروز همه از پیشکسوت تا مسئول  آمده بودند تا از مردی از جنس ورزش تقدیر کنند که در طول بیش از سه دهه خدمتش برای اعتلای ورزش کارگری نه تنها استان تهران بلکه کشور از جان مایه گذاشت .
آدم های زیادی بوده اند که در ورزش آمده و رفته اند ، اما کم پیش می آید که این حضورها هویت بخش آن رشته و ورزش خاص باشد.و در این زمره است حسن حمیدی که نامش به ورزش کارگری ایران سنجاق شده است و حالا حالا ها خدماتش از خاطر جامعه ورزش نخواهد رفت.
حسن حمیدی طی این همه سال با مدیران زیادی کار کرد ، اما هیچگاه از آنان رنگ و لعاب نگرفت و با سری بالا کوشید آنچه به کار ورزش کارگری می آید را به فعلیت برساند .
همین مجموعه ورزشی کارگران واقع در کیلومتر ۷ جاده قدیم کرج با داشتن دو زمین خوب چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی به همراه سالن چند منظوره و استخر و سونا و‌جکوزی وسالن کشتی تالارپذیرائی و…، از کارهای خوب و ماندگار حسن آقا به حساب می آید که به خوبی پاسخ اعتماد محمد بخشعلی مدیر کل وقت اداره کار استان تهران را داد تا امروز ورزش کارگری تهران زیبنده به مجموعه ای شکیل و آبرومند باشد.
امروز محمد بخشعلی نیز آمده بود تا در مراسم تجلیل از حسن حمیدی حاضر باشد . مراسمی با شکوه که در عین حال تقدیر ازهمکاران سابق خودبزرگانی چون روح الله وین ، حسن ملک لو،صادق درودگر،نادرحکیم ایمانی و روسای انجمن های ورزشی و روسای شهرستانی را نیز در دل خود داشت تا حسن حمیدی آخرین ماموریت خود در هیات ورزش کارگری استان تهران را نیز با گرامیداشت زحمات همکارانش و تقدیر از آنان به خوبی به پایان ببرد .
البته دکتر جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله حسن حمیدی ، تاکید داشت که ما ایشان را در راس کشتی کارگران ایران حفظ خواهیم کرد.
و‌چه زیبا بود که در طول این مراسم از مراد علی شیرانی اولین مدیر کل ورزش وزارت کار به نیکی یاد شد . جانباز سرافرازی که در توسعه زیر ساخت های ورزش کارگری در سطح کشور نمره بیست گرفت تا در غیاب او که در خارج از کشور به سر می برد ، رسول شیرانی(برادر کوچکترش) در مراسم حاضر شده و تندیس تقدیر را دریافت کند. حضورگل پرورمدیرکل سابق تربیت بدنی وزارتکار ،بیژن خراسانی معاونت فنی فدراسیون ومجیدندیری چهره شناخته شده صداوسیما نیزگرمی بخش این محفل دوستانه بود.
به هر روی گر چه امروز و با باز شدن پای کارخانجات و بنگاههای صنعتی به تیمداری و شرکت در لیگ های مختلف کشور ، اصل ورزش کارگری بعضا با کم توجهی مواجه شده ، اما یقینا بذری که امثال شیرانی ها و حمیدی ها در ورزش کارگری ایران کاشته اند ، همچنان بارور خواهد بود و ثمرات آن کل ورزش ایران را نیز به جهش در خواهد آورد .
امید آنکه جامعه ورزش ایران همواره قدر و جایگاه خدمتگذارانش را بداند و اصل احترام به کسوت ضرب آهنگ تمام فعالیت ها و برنامه های ورزشی باشد .