امید ظهری عضو سابق تیم ملی کشتی نوجوان که سابقه حضور در مسابقات آسیایی را در کارنامه خود دارد، در خصوص تورنمت‌هایی که حضور داشته به خبرنگار آوای ورزش گفت: “من در مسابقات ازبکستان،اکراین و قزاقستان شرکت کرده بودم و در تورنمنت قزاقستان توانستم قهرمان نوجوانان آسیا شوم. این مسابقات با وجود بهترین کشتی‌گیران آسیا در سطح بالایی برگزارشد.”

وی در ادامه خاطر نشان کرد: “من بعد از اینکه کشتی حرفه‌ای را رها کردم فقط به اندازه‌ای که بدنم آماده باشد، تمرین می‌کنم. ضمن اینکه وقتی من برای نجات حیوانات به ته چاه میروم قطعا با آمادگی جسمانی ام می توانم خودم را بالا بکشم،هرچند که من یک دوره‌ی چتربازی و غواصی را نیز گذرانده ام.

وی ادامه داد:” در حال حاضر بخاطر کرونا تمرین ندارم اما قبل از این ویروس، من شاگرد خصوصی برای دفاع شخصی آی‌ کی‌دو داشتم حالا هم فقط در منزل تمرین میکنم تا بدنم را روی فرم نگه دارم.”

ظهری در پایان خاطر نشان ساخت:” در حال حاضر با سرکار خانم شقایق سرداری حیوانات را امداد میکنم. او که علاقه زیادی به حیوانات دارد می‌گوید که بانوان هم می‌توانند همانند آقایان کارهای غیر منتظره انجام دهند و به حیوانات زبان بسته‌ای که به آنها ظلم شده کمک کنند. من هم بعنوان یک حامی آقا خیلی به ایشان کمک و او را حمایت می‌کنم.”

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی جمشیدیان