به گزارش آوای ورزش،مونا میرزایی در مورد اینکه آیا از همه کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات قهرمان کشوری آلیش بانوان تست کرونا گرفته شد؟ اظهار داشت: همه تیم‌ها پیش از آمدن به تهران تست کرونا داده بودند و هر استانی با ارائه تست پذیرش شدند. ضمن اینکه به محض ورود نیز از آنها تست التهابات ریوی گرفته شد و خوشبختانه هیچ نمونه مثبتی نداشتیم. استقبال تیم‌ها همه ما را غافلگیر کرد. ۱۶۴ مربی و کشتی‌گیر در قالب ۲۷ استان در مسابقات حضور پیدا کردند و با احتساب داوران و مسئولان اجرایی، نزدیک به ۲۰۰ نفر در رقابت‌ها حاضر بودند. مسابقات بعد از دو سال برگزار می‌شود و از همه نظر خیلی عالی به انجام رسید.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیتی نیز در طول رقابت‌ها اتفاق افتاد؟، تصریح کرد: فقط یکی از کشتی‌گیران از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شد، غیر از این مورد دیگری نداشتیم.

میرزایی ضمن تشکر از فدراسیون کشتی بابت برگزاری این رقابت‌ها، تاکید کرد: در این شرایط برگزار کردن مسابقه، کار خیلی سختی بود، قهرمان واقعی فدراسیون و عوامل برگزاری مسابقات بودند که کشتی‌ها بدون مشکل به انجام رسید.

سرپرست تیم ملی کشتی بانوان درخصوص برنامه‌های پیش‌روی این تیم خاطرنشان کرد: قرار است در اسفند ماه یک اردو برگزار کنیم. در فروردین ماه هم دو مرحله اردو خواهیم داشت. یک تورنمنت و همچنین مسابقه آسیایی و جهانی را در پیش خواهیم داشت. طبق برنامه ۲۹ فروردین مسابقات جایزه بزرگ را داریم و مسابقات آسیایی نیز ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در قرقیزستان و جهانی ۱۰ شهریور در ترکیه برگزار می‌شود.