به گزارش آوای ورزش،

محسن سلگی دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: گذشت زمان خیلی چیزها را مشخص می‌کند. با احترامی که به سرپرست فدراسیون، سرپرستی دبیری و کاندیداهایی که تأیید صلاحیت شدند قائلم، اما هدف برای انتخابات کاملا مشخص است. هیچ کدام از دوستانی که برای کار در فدراسیون انتخاب شدند یا تایید صلاحیت شدند، دوچرخه سوار نبوده و در این رشته حضور نداشتند.

وی در مورد اینکه برای رد صلاحیت‌تان اعتراضی کردید یا خیر، گفت: ‌افرادی دیگری هم که از جامعه دوچرخه سواری بودند و رد صلاحیت شدند هیچ اقدامی نکردند و من هم هیچ اقدامی نمی‌کنم چون شکایت و اعتراض با این شرایط معنی ندارد. افرادی که سابقه مدیریتی داشتند تأیید نشدند. من خودم مسؤول آموزش فدراسیون، مدرس و عضو هیأت رئیسه نظامیان جهان بودم و پست دبیری را هم برعهده داشتم، حالا صلاحیت حضور در انتخابات را ندارم.

سلگی با اشاره به اینکه پست دبیری یک کار تخصصی است، عنوان کرد: از کارشناسان این رشته برای این پست استفاده نمی‌‌شود و با این شرایط همان طور که گفتم هدف مشخص است. امیدوارم شرایطی رقم بخورد که به نفع دوچرخه سواری باشد. من یک روز حرف‌های بیشتری می‌زنم تا اعضای مجمع انتخاب راحت‌تری داشته باشند و برای رای دادن روشن شوند.