به گزارش خبرگزاری آوای ورزش «مهدی علی‌نژاد» در مجمع عمومی سالانه فدراسیون تنیس روی‌میز در آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: رییس فدراسیون تنیس روی‌میز از مدیران توانمندی هستند که در دوره چهار ساله موجب تحول و اتفاقات بسیار خوبی در این رشته شد.

وی افزود: درجه بین‌المللی ملی‌پوشان هم بیانگر این مهم است که عملکرد خوبی در فدراسیون در ابعاد قهرمانی رخ داده که باید تداوم یابد.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین یادآور شد: برخلاف گذشته، رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان این است که بر مبنای عملکرد فدارسیون‌ها، بودجه اختصاص یابد و هر فدراسیون عملکرد بهتری داشته باشد، می‌تواند از بودجه بیشتری برخوردار شود.

علی‌نژاد توجه به رده‌های مختلف سنی زنان را نیز از شاخصه‌های مهم در بودجه‌ریزی فدراسیون‌ها عنوان کرد و گفت: فدراسیون تنیس روی‌میز در بخش زنان توانسته اقدامات خوبی داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین خاطر نشان کرد: بسیاری از قدرت‌های برتر تنیس روی‌میز در آسیا هستند بنابراین باید این فدراسیون همچنان در مسیر موفقیت گام بردارد و در ادامه بویژه در المپیک جوانان و بازی‌های آسیایی ٢٠٢٢ همچنان مدال‌آوری کند.