به گزارش آوای ورزش؛ سعید برخورداری دروازه بان اصفهانی هندبال ایران که لقب نخستین ایرانی حاضر در لالیگا اسپانیا را به یدک می کشد، در فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان قطر به عضویت تیم قدرتمند و شاخص العربی در آمده و در چار چوب دروازه برای این تیم به میدان می رود، العربی نیم فصل نخست را با قهرمانی پشت سر گذاشت در شروع نیم فصل دوم مقابل الخور به برتری دست یافت که در این دیدار برخورداری از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت جزئی شد.


در دومین دیدار نیم فصل دوم یاران برخورداری به مصاف تیم القطر (قطر کلاب) رفتند که در این مسابقه نیز العربی تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ این تیم را شکست دهد. لژیونر ایرانی برای تیمش یک نیمه به میدان رفت و توانست در این مدت زمان نُه سیو بنام خود ثبت کند العربی با این پیروزی همچنان در صدر جدول ده تیمی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

سعید برخورداری بعد از پیروزی العربی در گفت وگو با خبرنگار “آوای ورزش ” اظهار داشت؛ از قبل پیش بینی می کردیم که پیروز میدان باشیم و برای برد به زمین مسابقه پای گذاشتیم خوشبختانه هم تیمی هایم کم اشتباه در خط حمله ظاهر شدند و همچنین در خط دفاعی توانستند با دفاع منسجم از دروازه دفاع کنند.

وی با اشاره به مصدومیت هفته قبل در دیدار مقابل الخور گفت؛ در اولین دیدار نیم فصل دوم در بازی برابر الخور دچار مصدومیت جزئی از ناحیه همسترینگ پای سمت چپ شدم که خداروشکر با تلاش کادر پزشکی تیم العربی توانستم در دیدار امروز یک نیمه برای تیمم به میدان بروم و در طول مدت زمان ۳۰ دقیقه هشت گل دریافت کنم و نُه سیو از خود به نمایش بگذارم.

برخورداری در پایان پیرامون وضعیت العربی می گوید؛ العربی از تیم های قدرتمند و ریشه دار کشور قطر است و خوشبختانه در حال حاضر به هدف مد نظر رسیدیم و در لیگ ده تیمی صدرنشین هستیم و قرار است در هفته بعدی مقابل السد قطر بازی کنیم‌. امیدوارم در پایان با قهرمانی لیگ را به پایان برسانیم.

 

صمد خزایی