به گزارش آوای ورزش، سعید پور قاسمی از بازیکنان ملی پوش و با تجربه هندبال ایران که سال های سال در رده های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان همراه با نسل طلایی این تیم در رقابت های مختلف داخلی و بین المللی حضور یافته است. سعید سالهاست که کاپیتان با اخلاق طلایی پوشان سپاهان است. او در سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران یکبار دیگر با تیم محبوبش به میدان رفت‌ عملکرد خوب پور قاسمی و نمایش فوق العاده در دیدار های تیمش باعث شد تا با پیشنهاد های مواجه شود. بازیکن اصفهانی هندبال بیش از ده دوره در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور یافته که از این تعداد سه دوره به عنوان یار کمکی همراه با تیم های عربی به میدان رفته است.

سعید که از تجربه بالای برخوردار است و اولین دوره حضورش در این رقابت ها به سال ۱۳۸۲ بر می گردد حالا قرار است به عنوان یار کمکی به تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اضافه شود تا تیم قهرمان لیگ ۹۹ را در بیستمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می شود همراهی کند.

سعید پور قاسمی که سال گذشته با فولاد مبارکه بر جایگاه سوم لیگ دوازده تیمی ایران ایستاد پیرامون‌ حضورش در تیم شهید شاملی با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت و اظهار داشت؛ سرمربی تیم نیروی زمینی مهدی آزاد منجیری طی ارتباط تلفنی که با بنده داشتند اعلام‌ کردند که تصمیم گرفتند تا در جام باشگاه های اسیا برای نیروی زمینی به میدان بروم و من نیز با افتخار قبول کردم و از هیچ‌ کمکی برای موفقیت شهید شاملی دریغ نخواهم کرد.

پور قاسمی با اشاره به اردوی آماده سازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قبل از اعزام به مسابقات آسیایی گفت؛ اولین تمرینات تیم در سال جدید از ۱۴ فروردین به میزبانی کازرون اغاز شده که من نیز به جمع اردو نشینان تیم اضافه شدم و در حال حاضر همراه با تیم در اردو حضور یافتم اردوی که دو هفته ای طول خواهد کشید و در دو نوبت صبح و عصر همه روزه برگزار می شود.

عضو جدید تیم نیروی زمینی در ادامه افزود: بعد از اتمام این اردو بازیکنان و کادر فنی دو سه روزی را به استراحت خواهند پرداخت و سپس اردو ۱۴ روزه جدید آغاز خواهد شد که به احتمال زیاد میزبان اردوی بعدی یکی از شهر های شمال و جنوب باشد چرا که شرایط اب و هوایی این مکان مانند میزبانی مسابقات است و باید بازیکنان قبل از اعزام در این وضعیت تمرین و آشنا شوند.

وی پیرامون وضعیت نیروی زمینی و بازیکنان جدید ملحق شده به تیم یادآور شد؛ تمرینات به خوبی در حال برگزاری است مسئولان و سرمربی شهیدشاملی یک تیم خوب ساختند و فقط دوسه بازیکن جدید به تیم اضافه شده است و مابقی بازیکنانی هستند که با تیم در لیگ ۹۹ حاضر شدند.

ملی پوش اصفهانی هندبال ایران در پایان در رابطه با میزبانی ایران در مسابقات جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۲ بیان داشت؛ اول از هرچیزی باید به مسئولان فدراسیون بابت تلاش های که برای گرفتن این میزبانی انجام دادند تشکر کرد، میزبانی جام ملت های آسیا برای کشور ما یک فرصت طلایی است تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق پس از سال ها در جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آوریم وی ادامه داد؛ امیدوارم این مسابقات هم مانند رقابت های نوجوانان وجوانان آسیا به طور کلی لغو نشود تا ما با استفاده خوب از شرایط میزبانی جواز شرکت در رقابت های جهانی سال ۲۰۲۳ را کسب کنیم.

صمد خزایی