به گزارش آوای ورزش،غلامرضا شعبانی‌بهار در خصوص وضعیت کمانداران ریکرو بعد از مسابقه بین‌المللی ترکیه، عنوان کرد: تیم ملی ریکرو صبح امروز به تهران رسیده است، آنها فردا تست کرونا می‌دهند و جمعه به اردو می‌آیند تا تمرینات از شنبه شروع شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به اینکه ارزیابی شما از نتایج کمانداران در این تورنمنت چیست، خاطر نشان کرد: برای ما این تورنمنت، اردویی بود تا کمانداران در فضای تمرین و مسابقه باشند چرا که یک سال و نیم در مسابقه‌ای نبودند. اردو و تورنمنت ترکیه خیلی برای ما مفید بود چون بچه‌ها هم با ۵ کشور اردو داشتند و هم با ۳۰ کشور مسابقه دادند که تلنگر بود.
شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که از حذف زود هنگام کمانداران نگران نیستید، گفت: این مسابقه از ابعاد مختلف مفید بود. همین که مربیان وضعیت بچه‌ها را ببینند و کمانداران خودشان را محک زدند، خوب است. فرصت ۲ ماهه‌ای هست تا آنها روی ضعف‌ها کار و نقاط قوت را تقویت کنند تا مصمم تر از گذشته باشند و بدانند کار سختی برای کسب سهمیه وجود دارد. حضور آنها در اردوی ۱۰ روزه و مسابقه ۳ روزه مفید بوده است.
وی ادامه داد: تیم ملی ریکرو و کامپوند برای شرکت در کاپ جهانی لوزان سوئیس یک ماه دیگر به سفر خواهد رفت. اواخر اردیبهشت مسابقات کاپ جهانی مرحله دوم برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص هزینه‌ها برای اعزام خاطرنشان کرد: ما به شدت نگران هزینه‌ها هستیم چون هر ماه یک مسابقه سنگین خارج از کشور داریم. انتظار داریم کمیته و وزارت بیشتر از گذشته حامی باشند ما هم تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی برای تیراندازی با کمان رقم بزنیم. خواهش من این است در ۳ ماه آینده که اعزام‌های سنگین با این قیمت‌های نجومی داریم، به ما کمک کنند. از همه حمایت‌های کمیته و وزارت تشکر می‌کنم و انتظار دارم عنایت ویژه در ۳ ماه داشته باشند تا در اجرای برنامه‌ها مشکلی نباشد.