به گزارش آوای ورزش، سعید داورپناه کاپیتان تیم نفت آبادان در مصاحبه ای جنجالی در جمع خبرنگاران گفت:”اگر داورها بازی های قبل را هم مثل این بازی سوت می زدند ما سه بر یک سری را برده بودیم.”

  • کجای دنیا بازیکن حق دارد از پشت توی سر بازیکن دیگر بزند؟

داورپناه با اشاره به حواشی اتفاق افتاده در سری نیمه نهایی گفت:”فقط می توانم بگویم حالم از این بسکتبال بهم می خورد که باید سه تا سر و دو تا گردن بشکند و اتفاقات اینگونه بیافتد اما هیچ کس نمی رود فیلم بازی را نگاه کند و ببینند که کدام بازیکن از پشت کی را می زند. کجای دنیا بازیکن حق دارد از پشت توی سر بازیکن دیگر بزند؟ منم می توانستم به بازیکنها بگویم هرکسی که ردتان کرد از پشت با مشت بزنید توی سرش. چهار بازی اینگونه سوت زدند من چیزی نگفتم. گفتم بگذاریم خود فدراسیون و داورها مشکلات را حل کنند اما کجای دنیا بازیکن می توانند با مشت توی گردن کسی بزند؟ بازیکن حریف ده دقیقه در زمین به من فحش داده ما یک کلمه حرف نزدیم. چرا فقط باید بازی پنجم خوب سوت بزنند؟ بازی قبل را ما می توانستیم ببریم و سه بر یک کار را تمام کنیم.”

  • مهرام، آبادان را با کثافتکاری برد

وی در ادامه گفت:”تیم آبادان از شهرستان آمده، اگر مهرام تیم است ما هم تیم هستیم. با اینکه بازیکن خارجی نداشتیم ولی بچه ها با همه وجود بازی کردند و من دستشان را می بوسم. مهرامی ها بسکتبالی بازی نکردند. همه خانواده بسکتبال دیدند که مهرام نفت آبادان را با کثافت کاری برد.”

  • بازیکن من را زده و گفته خوب کردم زدم

داورپناه با اشاره به مصاحبه صمد نیکخواه در روزهای قبل گفت:” بازیکن من را زده، فردایش مصاحبه کرده که خوب کردم زدم. چی رو خوب کردی زدی؟ اگر داورها در بازی اول اخراجش می کردند و دو بازی محرومش می کردند دیگر نمی توانست بگوید خوب کردم زدم. من نمی توانستم بزنم؟ من زور بازو نداشتم؟ خدا بزرگ است!”

 

کیانا شادرو