به گزارش آوای ورزش، علی آرزومندی سرمربی مهرام پس از تحمل شکست در دیدار نخست فینال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: “بازی خوبی نکردیم. نه در دفاع و نه در حمله خوب نبودیم. دلیلش هم این است که ما از یک سری سخت و سنگین به فینال آمدیم و زمان کمی داشتیم و تیم هنوز ریکاوری نکرده است.” وی ادامه داد:” با اولین فشار و اولین تنش ریتم بهم میخورد و نتوانستیم تیم را برای این بازی درست آماده کنیم. از بعد فنی نیز فکر می کنم تصمیماتی که در دفاع گرفتیم با توجه به بازیکنان و ابزاری که داریم تصمیمات ریسکی بود و در مقابل بازیکنان تیم حریف هم شوت های خوبی زدند.”

آرزومندی درباره مصدومیت صمد نیکخواه بهرامی در این دیدار گفت:” تنش در بازی زیاد بود و تعادلی وجود نداشت. زیر صمد را خالی کردند و صمد با کمر به زمین خورد. درباره شدت مصدومیتش هنوز نمی دانم و باید دکترها نظر بدهند. اما در طول بازی با توجه به آسیبی که دیده بود به سختی بازی می کرد و حتی زمانی که از او خواستیم استراحت کند اصرار داشت که بازی کند.”

سرمربی مهرام در خصوص بازی دوم گفت:” سری فینال است و قابل پیش بینی بود که بازی سختی داشته باشیم. اما هنوز فرصت بازگشتیم داریم. باید در بازی دوم به سبک دیگری بازی کنیم.”

 

کیانا شادرو