به گزارش آوای ورزش: طبق خبر ارسالی به خبرنگار خبرگزاری آوای ورزش بعد از اختلافات و مشکلات بسیار در هئیت هندبال استان لرستان و استعفای دسته جمعی هشت نفر از بانوان هندبالیست و موافقت رئیس هیت هندبال این استان اینبار نوبت به استعفای یکی دیگر از هندبال دوستان لرستانی رسیده است تا همچنان اوضاع نابسامان و آشفتگی‌ هیت هندبال لرستان ادامه داشته باشد سیاوش اعظمی دبیر هیت هندبال شهرستان بیرانشهر با ارسال نامه ای به صورت رسمی استعفای خود را به هیت هندبال لرستان اعلام کرد.

بعد از استعفا اعظمی شنیده می شود که مرتضی جهانژاد دبیر هیت هندبال شهرستان درود نیز به دنبال استعفا از سمت خود می باشد

هرچند حکم انتصاب جهانژاد به صورت کتبی تحویل ایشان داده نشده است. اما وی درمدت زمان اخیر در جلسات و مراسمات هیت استان به عنوان دبیر شهرستان درود حضور داشته است‌.

بدین ترتیب پس از استعفا های پی در پی ورود پیشکسوتان و دلسوزان هندبال لرستان الزامیست چراکه در شرایط فعلی هندبال لرستان فدای قدرت طلبی افرادی شده است که تا کنون در پست های مدیریتی هیچ نفشی نداشته اند و در حال حاضر با تصمیمات سلیقه ای آرامش را از خانواده لرستان گرفته است.

امید می رود بزرگان لرستانی همچون عزت رزمگر که بی شک یکی از پر افتخارترین مربیان تاریخ هندبال لرستان است به مسئله ورود پیدا کند و با راه حل و برنامه ریزی ارامش را به هندبالیست های لرستانی هدیه دهد.

ضمنا خبرگزاری اوای ورزش آمادگی خود را جهت دریافت پاسخ تکمیلی جهت روشن شدن درست یا نادرست بودن خبر از هیات هندبال لرستان اعلام میدارد .

صمد خزایی