به گزارش آوای ورزش، مازیار ناظمی در دیدار با مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سه ماه گذشته ارائه کرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارائه گزارش‌ راه‌اندازی سامانه ملی فدراسیون، گفت: با این سامانه تمامی عملیات مالی و اداری فدراسیون، کمیته‌ها و هیئت‌ها در چارچوب آن قرار می‌گیرد و نهایت شفافیت و انضباط مالی و نظارت را حتی در بخش احکام مربیان و قهرمانان پیدا می‌کنیم.

ناظمی با اشاره به راه‌اندازی اتوماسیون هیئت‌های استانی و ارتباط صحیح‌تر و بهنگام‌تر با روسای هیئت‌‌های استانی، گفت: اکنون با تمامی هیئت‌ها ارتباط مسنجم‌تری پیدا کردیم و ارزیابی بهتری از عملکرد مالی و اداری آنها داریم.

علی‌نژاد معاون قهرمانی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده، گفت: کرونا فعالیت‌‌های ورزشی را تاخیر مواجه کرد و باید شما تلاش کنید با اجرای دقیق تقویم ورزشی، مجددا فعالیت‌های این رشته را با کیفیت و سرعت بیشتری از سر بگیرید.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مسئولیت‌های حرفه‌ای و مدنی و همگانی دارد و نباید از آنها غافل شود.

علی‌نژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی و شفافیت امور فدراسیون، گفت: نظم مالی و اداری و جبران کاستی‌ها باید در دستور کار شما باشد.

در پایان این دیدار مازیار ناظمی از معاون قهرمانی درخواست‌ کرد کارگروه فنی واردات موتورهای ورزشی مطابق دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان به ریاست علی‌نژاد برای تعیین تکلیف مسائل باقیمانده از گذشته تشکیل شود.