به گزارش خبرگزاری آوای ورزش،لامرضا شعبانی بهار امروز پس از انجام تست کرونا از ملی پوشان ریکرو و کامپوند که در سایت تخصصی تیر و کمان انجام شد، اظهار کرد: خوشحالم که پس از ۷ ماه تعطیلی اردوها، مجددا شاهد حضور ملی پوشان در سایت تخصصی تیر و کمان هستم. زیبایی فعالیت فدراسیون به حضور ورزشکاران و برگزاری اردوها و تمرینات خلاصه می شود. امیدوارم که شرایط از نظر بیماری کرونا بهتر شود تا برنامه‌های خود را به صورت گسترده تر برگزار کنیم.

وی گفت: ملی پوشان ریکرو و کامپوند امروز پس از انجام تست کرونا برای شرکت در اردوها به ترتیب راهی جزیره کیش و آبیک قزوین خواهند شد و تمرینات ورزشکاران از فردا به طور رسمی آغاز می شود و تا ۲۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تیر و کمان خاطر نشان کرد: تا پایان سال ۷ ماه زمان داریم که پیش بینی شده هر ماه یک اردوی ۱۰ روزه در رشته‌های ریکرو و کامپوند داشته باشیم، در حقیقت ۸۰ روز اردو تا پایان سال برنامه ریزی شده که اگر شرایط فراهم شود شاید این تعداد به ۱۰۰ نیز برسد تا ورزشکاران به آمادگی مطلوب برسند.

شعبانی بهار تصریح کرد: برای این که بتوانیم در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه که خرداد در پاریس فرانسه برگزار می‌شود حضور موفقی داشته باشیم، دو تورنمنت برون مرزی فروردین در گواتمالا و اردیبهشت در شانگهای چین پیش بینی شده است تا کمانداران ریکرو با آمادگی بالایی در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند.

وی در پایان گفت: من امیدوار به کسب سهمیه تیمی و یک سهمیه در بخش بانوان هستم تا با تیم کاملی عازم بازی‌های المپیک توکیو شویم.

ملی پوشان پس از انجام تست کرونا به همراه رییس فدراسیون و کادر فنی از خوابگاه در حال ساخت تیروکمان در سایت تخصصی تیروکمان بازدید به عمل آوردند.