به گزارش “اوای ورزش ” در دومین روز از بیست وسومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا به میزبانی کشور عربستان تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نماینده هندبال ایران در گروه A در دومین بازی خود از ساعت؛ ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم السالمیه کویت رفت که شاگردان مهدی ازاد منجیری در دومین مسابقه خود با حساب ۳۰ بر ۲۴ مغلوب سالیمه کویت شدند.

سجاد استکی ستاره تیم ملی هندبال ایران‌که در این بازیها در ترکیب تیم سالمیه کویت قرارداد در بازی امروز از ۹ شوت خود ۷ گل به ثمر رساند و برترین گلزن تیمش در دیدار امروز بود.

در طرف مقابل نیز مجتبی حیدر پور یارکمکی تیم شهید شاملی کازرون که از باشگاه فولادمبارکه سپاهان در اختیار نیروی زمینی قرارگرفته از ۱۳ پرتاپی که به سمت دورازه حریف پرتاپ کرد ۱۰ گل را به ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست تیمش در بازی امروز باشد.حیدرپور روز گذشته نیز در دیدارمقابل مظهر ۹‌ گل برای شهید شاملی به ثمر رساند.

تیم هندبال نیروی زمینی در روز نخست این بازیها مقال تیم مظهر عربستان نیز تن به شکست داده بود و بااین شکست دومین باخت خود را تجربه کرد.

نماینده هندبال ایران فردا در سومین بازی خود از ساعت؛ ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم النجمه بحرین می رود.

دیگر نماینده هندبال ایران تیم صنعت مس کرمان که دیروز قطان یمن را شکست داد امروز به مصاف الکویت کویت می رود.

بیست وسومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا از روز شنبه ۲۲ خرداد باشرکت ۱۱ تیم در دو گروه آغاز شده است و تا ۳۱ خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

در این دوره از رقابت ها کوبل داوری هندبال ایران متشکل از مجید کلاهدوزان و علیرضاموسویان حصور دارند و اولین قضاوت را در روز دوم این بازیها دیدار تیم های مظهر عربستان و العربی قطر در گروه A سوت خواهند زد.

 

صمد خزایی