به گزارش خبرگزاری آوای ورزش ،شهرام عظیمی درمورد اضافه شدن تیم والیبال شهرداری قزوین به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم قزوین درخواستی داشت که در لیگ برتر حضور پیدا کند. این تیم در لیگ یک عملکرد بسیار خوبی داشت و شهرداری حمایت های خوبی از این تیم کرد.

وی ادامه داد: کارنامه آنها در لیگ یک قابل قبول بود. چندی پیش جلسه‌ای با مدیران عامل لیگ دسته اول گذاشتیم و جمع‌بندی شد که تیم شهرداری قزوین به لیگ برتر بیاید. کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرارداد، لیگ نیمه‌تمام ماند و در نهایت قزوینی‌ها به لیگ برتر آمدند. قزوین پتانسیل‌های زیادی دارد و ما هم این ظرفیت‌ها را دیدیم و در نهایت آنها به لیگ برتر آمدند.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال درمورد حذف موقت این تیم از لیگ برتر، خاطرنشان کرد: برخی ناهماهنگی‌های مدیریتی در این تیم وجود داشت. ضمن اینکه آنها باید به برخی تعهدات مالی خود عمل می‌کردند که این اتفاق هم رخ نداد. هفته مسئولان والیبال قزوین اعلام کردند که نمی‌توانند بدهی‌ها را پرداخت کنند و در ادامه هم نامه انصراف خود را برای ما ارسال کردند.

عظیمی با بیان اینکه دنبال حضور حداکثری تیم‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر چند جلسه با قزوینی‌ها برگزار شد و آنها به تعهدات خود عمل کردند. ظرفیت‌های قزوین هم بر کسی پوشیده نیست و این عوامل دست به دست هم داد تا با بازگشت این تیم موافقت شد. این تصمیم از نظر مدیریتی خالی از اشکال نیست، اما ما هم باید مدیریت اقتضایی داشته باشیم. به دلیل وجود ویروس کرونا، تصمیم‌ها باید کمی منعطف‌تر و به دور از سخت‌گیری‌ها باشد.