به گزارش اوای ورزش، عباس نظریان در بازدید از اردوی آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن بیان کرد: با توجه به در پیش بودن رویدادهایی مهم از جمله مرحله نهایی جام جهانی به میزبانی ایران، کار بسیار دشواری در پیش داریم اما با توجه به توانمندی اسکی‌بازان امید کسب مدال نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: مربیان تیم‌ ملی ضمن ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی اسکی‌بازان روی چمن ایران برای رویدادهای پیش‌رو، از تمرینات فشرده ملی‌پوشان برای رسیدن به سطح مطلوب آمادگی خبر دادند.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با قدردانی از میزبانی استان اردبیل برای تمرینات آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن افزود: پیست اسکی فندقلو با شرایط و امکانات مطلوب میزبان خوبی برای اسکی‌بازان روی چمن بوده است.

وی اضافه کرد: استان اردبیل سرمایه‌گذاری بسیار خوبی بر روی پیست‌های اسکی صورت داده و پیست فندقلو نیز از جمله پیست‌های با زیرساخت‌های خوب به شمار می‌رود که روند توسعه آن سرعت گرفته است.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکی روی چمن زیر نظر محمود غلامی، سرمربی تیم ملی مردان و ثمین داوری، سرمربی تیم‌ ملی بانوان در پیست فندوقلو از توابع استان اردبیل از روز دوشنبه، ۳۱ خردادماه آغاز شده است.

مرحله نهایی جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی تهران در پیست اسکی دیزین برگزار خواهد شد.