به گزارش آوای ورزش،مهرافزا منوچهری، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس با اعلام این خبر گفت: پنج نفر بازیکن اصلی و دو سه نفر ورزشکاری که از اردوی قبل حذف شده و احتمال می‌دهیم قهرمان مسابقات جایزه بزرگ شوند نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کردند و نوبت دوم را یک ماه آینده دریافت خواهند کرد و سپس در مسابقات فدکاپ سریلانکا شرکت می‌کنند.

وی در خصوص مسابقات جایزه بزرگ تنیس تصریح کرد: ۱۱۸ نفر در بخش بانوان در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کرده‌اند و جایزه مسابقات مبلغ ۳۵ میلیون تومان است. بعد از این مسابقات نیز رقابت‌های رده های سنی را در استان البرز برگزار خواهیم کرد و در پایان نفرات برتر را برای مسابقات انتخابی رده‌های سنی گزینش می‌کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس درباره تغییر در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات فدکاپ گفت: در مسابقات انتخابی فدکاپ ۲۱ نفر شرکت کردند که در مراحل مختلف اردویی تعدادشان به پنج نفر رسید، اما تیم را هیچ وقت نبستیم و تا آخرین روز اردو بازیکنان را با توجه به توانمندی‌شان انتخاب خواهیم کرد.

منوچهری در پایان خاطرنشان کرد: قرار است بازیکنان پدیده و برتر مسابقات جایزه بزرگ را انتخاب کنیم تا هم انگیزه‌ای برای سایر تنیسورها شود و هم فرصت مجددی به این بازیکنان داده و مسابقات جایزه بزرگ پرشورتر برگزار شود.