به گزارش خبرگزاری آوای ورزش،«نگین رسولی‌پور» اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا برگزاری لیگ فصل آینده به صورت متمرکز بهترین گزینه است. در صورت بحرانی‌تر شدن شرایط و برگزار نشدن لیگ همه ما بیکار می‌شویم زیرا تنها کاری که انجام می‌دهیم بازی کردن در لیگ است و شغل دیگری نداریم.

وی افزود: در فصل جاری با مهرام قرارداد بستم زیرا مربی و بازیکنان خوبی دارد و باشگاه حرفه‌ای است. هر چند بهمن پس از پایان فصل گذشته تسویه حساب کامل را انجام داد.

ملی‌پوش بسکتبال عنوان کرد: امیدوارم در فصل آینده آمارها دقیق تر شود و چون بازی‌ها به صورت متمرکز و بدون تماشاگر است حداقل شور و هیجان بازی را زیاد کنند.

وی در خصوص اینکه آیا شیوه محدود کردن جذب ملی‌پوشان در تیم‌های لیگ برترب می‌تواند به پربارتر شدن لیگ کمک کند، گفت: این موضوع به نفع خود بازیکنان است و هر تیمی اگر سه ملی‌پوش جذب کند، بازیکنان دیگر از تجربه ملی‌پوشان استفاده می‌کنند و همه با هم به پیشرفت می‌رسند.

رسولی‌پور خاطرنشان کرد: هنوز مسابقات برون مرزی نداریم و اردویی هم در کار نیست. بازی‌های ملی زیر ۲۳ سال جام جهانی که قرار بود انجام شود، از طریق فیبا لغو شد. الان هر بازیکنی در تیم لیگ برتری که حضور دارد، مربی آن تیم برنامه‌های لازم را برای آمادگی ملی‌پوشان در نظر می‌گیرد و در غیر این صورت سرمربی تیم ملی برنامه‌ای به ما نداده است.