به گزارش خبرگزاری آوای ورزش ، در حالی که قرار است رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران از چهارشنبه هفته جاری آغاز شود، شاهد بروز برخی حواشی به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی برخی تیم‌ها هستیم تا نگرانی‌ها درباره آینده سلامتی بازیکنان و اعضای تیم‌ها بیش از پیش شود.

پس از آنکه روز ۱۲ شهریور اعلام شد حدودا ۱۱ بازیکن تیم هورسان رامسر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، فدراسیون والیبال دیروز (یک‌شنبه) ۱۶ شهریور بازی تیم‌های هورسان و سایپا در هفته نخست را لغو شده اعلام کرد تا شرایط بهتری در جمع رامسری‌ها برای برگزاری مسابقات فراهم شود.

با این‌ وجود امروز (دوشنبه) ۱۷ شهریور، فدراسیون والیبال پس از منتشر کردن پروتکل‌های بهداشتی لازم برای برگزاری مسابقات لیگ، اعلام کرد که طبق پروتکل‌های FIVB به دلیل اینکه ۹ بازیکن تیم هورسان سالم هستند، این دیدار باید برگزار شود و در صورتی که رامسری‌ها به تهران نیایند، متحمل باخت فنی خواهند شد.

حال با وجود این خبر فدراسیون، عارف باقرزاده سرمربی تیم هورسان رامسر گفت: متاسفانه ما الان بازیکن کافی در پست‌های مختلف نداریم که مقابل تیمی چون سایپا بازی کنیم. حتی بازیکنان سالم خود را هم پس از اعلام شدن جواب تست‌ها به خانه‌هایشان فرستادیم تا قرنطینه شوند و الان کار برای ما سخت شده است. به احتمال ۹۰ درصد نمی‌توانیم در بازی روز چهارشنبه حاضر شویم چون زمان کافی هم برای جمع کردن تیم باقی نمانده است.