به گزارش “پایگاه خبری آوای ورزش” مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران در بدو ورود به ایران اظهار کرد: در وهله اول باید از استقبال گرمی که مسئولان فدراسیون هندبال از من کردند، تشکر کنم. مهمترین هدف من در ایران این است که بیشترین تلاشم را برای کمک به هندبال ایران برای دستیابی به بهترین نتیجه در رقابت های قهرمانی آسیا انجام دهم.

فرناندز ادامه داد: خوشبختانه به دلیل تجربه ای که در تیم ملی قطر از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸ با آقای ریورا داشتم، از تمام حریفان ایران و حتی خود ایران شناخت دارم. در رابطه با تیم ملی ایران نیز علاوه بر شناختی که از بازیکنان تیم ملی ایران دارم، بخاطر فعالیتم به عنوان سرمربی تیم ملی رومانی، این شانس را داشتم که از لژیونرهای ایرانی که در لیگ هندبال این کشور بازی می کنند، شناخت داشته باشم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران افزود: درست است که از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و بازیکنانی که لژیونر بودند، شناخت دارم اما قصد دارم امروز و چند روز آینده بازی های لیگ برتر ایران را برای شناسایی بازیکنان جوان و شایسته از نزدیک ببینم و باید بگویم درهای تیم ملی روی بازیکنانی که خود و قابلیت های خود را نشان دهند، باز است

سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از امروز با شرکت ده تیم به میزبانی تهران و باحضور فرناندز آغاز شده است.