به گزارش “پایگاه خبری آوای ورزش” روز دوم از سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور امروز یکشنبه ۲۴ مرداد با انجام دو دیدار پیگیری خواهد شد‌. تیم زغال سنگ طبس که فصل قبل با علیرضابکماز برسکوی چهارم لیگ ایستاد امروز از ساعت؛ ۱۳:۰۰ در اولین بازی فصل جدید در سالن شهید سلیمانی پایتخت باقضاوت کوبل داوری استان تهران مهدی توکلی و سعید‌ ولدخانیان به مصاف تیم تازه لیگ برتری رعد پدافند آمل رفت. تیمی که هدایت آن برعهده امین حسنوند است و با قهرمانی در لیگ دسته اول جواز شرکت در لیگ‌ برتر را به دست اورده است.

رعد پدافند با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد لیگ برتر شده است و در طرف مقابل زغال سنگ با تغییرات در کادر فنی و جذب بازیکنان باتجربه اماده کسب نتایج بهتر نسبت به دور قبلی این رقابت ها است.

مسلم کاظمی بازیکن لرستانی فصل قبل فولادمبارکه سپاهان،امیرحسین فیروزبخت عضو تیم ملی جوانان و فصل قبل فراز بام خائیز دهدشت،میلادفرشیدی از تیم پرسپولیس بهبهان بازیکنانی هستند که در این فصل به ترکیب پدافند اضافه شده اند و در طرف مقابل محسن کرمیان عضو تیم بجیلوار کرواسی،فرزادامانی از تیم اورمان اسپورترکیه،امین فرهادی بازیکن‌ کرمانشاهی فصل قبل پرسپولیس، علی شایسته از ذوب آهن به همراه رضا جعفرنیا در پست سرمربیگری افرادی هستند که به جمع نماینده طبس اضافه شده اند.

در شرایطی که دو تیم برای کسب پیروزی در نخستین دیدار فصل جدید در سالن شهید سلیمانی پایتخت حضور یافتند اما این تیم سفید پوش زغال سنگ بود که با برتری ۱۶ بر ۱۰ به رختکن رفت‌‌.

در نیمه دوم دست حسنوند بر روی نیکمت خالی بود و این سی دقیقه نیز با شکست رعد همراه شد تا اولین کارنامه مربیگری در لیگ برتر برای این مربی لرستانی با شکست ۳۲ بر ۲۴ ثبت شود.