به گزارش “پایگاه خبری آوای ورزش” روز سوم مرحله رفت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز دوشنبه با انجام دو مسابقه به پایان خواهد رسید در دیدار نخست تیم نیروی زمینی شهیدشاملی قهرمان فصل قبل به مصاف پاس ناجا قم می رود و در دومین و حساس ترین مسابقه امروز تیم نارنجی پوش مس کرمان از ساعت: ۱۶:۰۰ در تالار هندبال سردار شهید قاسم سلیمانی پایتخت مقابل سبزپوشان نصف جهان یعنی ذوب آهن صف آرایی خواهد کرد

نبردی جذاب بین دو باشگاه صنعتی و ریشه دار ایران که به صورت پخش مستقیم از طریق شبکه ورزش برای علاقمندان به هندبال پخش خواهد شد.

صنعت مس کرمان نایب قهرمان فصل قبل و قهرمان لیگ ۹۸ در شرایطی به مصاف ذوب آهن می رود که هدایت آن بر عهده حمید صادق شاه نشین است. مربی که همین چندماه پیش با مس در آسیا خوش درخشید و برجایگاه پنجم جام باشگاه های آسیا به میزبانی جده قرارگرفت اما پس از این رقابت ها در کرمان برای سومین فصل متوالی ماندنی نشد و بار سفر را به اصفهان بست تا در ذوب آهن جایگزین کیوان صادقی شود و در کرمان نیر جای خود را به محسن اخگر بدهد.

البته کوچ صادقی به اصفهان تنهایی نبود و او همراه خود دو ملی پوش را از جمع نارنجی پوشان جدا کرد.
سلامان بربط و جلال کیانی به همراه مربیشان به عضویت ذوب در آمدند. البته صادق شاه نشین بهنام نیا و علی زلفی از همین تیم ذوب اهن که به صورت یار کمکی برای مس در آسیا حضور داشتند را رها نکرد و این دو بازیکن را نیز با خود به اصفهان آورد تا در فصل جدید لیگ برتر ذوب آهنی قوی و متفاوت نسبت به سالهای قبل ببینیم

در طرف مقابل مس کرمان شرایط خوبی ندارد بجز بازیکنان نامبرده یونس آثاری ملی پوش سبزواری هندبال ایران را هم از دست داده است و باترکیبی از بازیکنان جوان بومی در لیگ به میدان می رود و امسال برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کند.

البته که سعدی شاه ویسی لژیونر سنندجی هندبال ایران به همراه میثم نوروزی بازیکن کازرونی فصل قبل ستارگان دشتستان به جمع نارنجی پوشان در این فصل اضافه شده اند تا در لیگ جدید و در سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران برای تیم نایب قهرمان خودی نشان دهند.

حال باید صبر کرد و دید تا ساعاتی دیگر کدام تیم برنده جدال حساس ذوب آهن اصفهان و صنعت مس کرمان خواهد بود؟ حمید صادق شاه نشین میتواند در‌دومین بازی روی نیمکت ذوب آهن شاگردان سابق خود را شکست دهد و دومین برد فصل را جشن بگیرید یا محس اخگر با تفکرات و اندیشه های خود در کنار کوله باری ازتجربه فریدعلمیرادی در لیگ ۱۴۰۰ به اولین برد خود برسد؟

با تمام این تفاسیر تا ساعت ؛ ۱۶:۰۰ صبر خواهیم کرد و این نبرد تماشایی را پای گیرنده های خود از شبکه ورزش تماشا خواهیم کرد.

 

صمد خزایی