به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش ؛عصر دیروز در جریان رقابت های لیگ برتر هندبال، دو تیم نظامی رعد پدافند آمل و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان رعد پدافند شکست را مقابل مدافع عنوان قهرمانی پذیرا شد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در این دیدار نیمه نخست را ۱۴ بر ۱۱ و در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد.

دکتر چنگیز مسیب زاده مدیر عامل و مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش که در سالن از نزدیک به تماشای مسابقه سربازان نیروی زمینی پرداخت بعد از این پیروزی اظهار داشت؛ در ابتدا صحبت هایم چهارمین برد رو به بازیکنان و کادر فنی تیم تبریک میگم و خوشحالم که موفق شدیم با صدرنشینی و کسب هشت امتیاز از چهار مسابقه قبلی خود دور دوم لیگ را هم به پایان برسانیم.

دکتر مسیب زاده افزود؛ درسته که بازی رو بردیم اما در بازی امروز روز بد بازیکنان نیروی زمینی بود و هرچه بازیکنان پرتاب کردند به سمت دروازه حریف با بدشانسی توپ به بیرون میرفت و یا با واکنش دروازه بان جوان رعد پدافند مواجه می شد.

مدیرعامل نیروی زمینی ادامه داد؛ اگر دقت بیشتری به خرج می دادیم به راحتی میتوانستیم که اختلاف گل های خود را بیشتر کنیم اما هدف دو امتیاز بازی بود که با تفکرات بازیکنان و کادر فنی این اتفاق رقم خورد.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در پایان گفت؛ هدف اصلی ما در لیگ امسال قهرمانی است و امیدواریم با وجود تیم های قوی هم‌مانند فولادمبارکه سپاهان و ذوب اهن بتونیم قهرمانی فصل قبل خود را تکرار کنیم و دوبار دل هواداران نیروی زمینی را شاد کنیم.

در آخرین روز رقابت های مرحله دوم دور رفت سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال سه بازی برگزار می شود که سپاهان نوین با ستارگان دشتستان، مس کرمان با زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان با پاس ناجا قم دیدار می کند.

 

صمد خزایی