به گزارش آوای ورزش،در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۷/۲ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری هیات انجمن های ورزشی ،کمیته راگبی استان فارس و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز مسابقات راگبی آقایان در غالب ۸ تیم و در دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان برگزار گردید.

این مسابقات با حضور چهار تیم در رده سنی نونهالان، چهار تیم در رده سنی بزرگسالان به میزبانی باشگاه راگبی پسران شیراز در زمین چمن ۲۲ بهمن شیراز برگزار گردید و در پایان در رده نونهالان تیم های شهید یزدانی و شهید شیرودی و شهید نصیرپور به ترتیب مقام های اول تا سوم و در رده سنی بزرگسالان تیم های شهدای گمنام ،تیم زنده یاد میرزا آقا بیگ و تیم شهدای مکتب قرآن مقام های اول تا سوم و تیم شهید یاقوتی مقام چهارم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات آقایان علیرضا زارع و عباس طهمورثی به عنوان بازیکنان فنی و آقای سید محمد امین دهقان به عنوان پدیده مسابقات جوانان و در رده سنی نونهالان متین مرادی بازیکن فنی و آریا عباسی به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شدند.
در پایان این مسابقات از پشتیبانی فنی و زحمات بی دریغ مربی ارزنده تیم ملی راگبی ایران جناب آقای روح الله مستوری، رییس کمیته راگبی استان فارس جناب آقای معین سرکاری و بازیکن ارزنده تیم ملی راگبی جناب آقای مصطفی قدسیان قدردانی گردید.