به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ در سومین بازی از روز نخست فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان جام فدک در تهران دقایقی قبل دو تیم سنگ آهن بافق یزد و شهید شاملی کازرون در تالار هندبال فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند که در پایان نماینده استان فارس موفق شد با درخشش سنگربان خود حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.
نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۳ بر ۱۰ شاگردان محمدخانی در تیم شاملی همراه بود.
تیم سنگ آهن از بازیکنان با تجربه ای مانند خانم ها مینا موسوی، راضیه سهرابی، ملیحه یغمایی و ساناز محمدی بهره می برد و در روز درخشش دروازه بان لرستانی این تیم یعنی ساناز محمدی نتوانست نایب قهرمان فصل قبل را شکست دهد، در طرف مقابل نیز شاملی از چند بازیکن ملی پوش، آرزو کیانی آرا، مبینا حسن نژاد و سیران احمدی بهره می برد و امروز توانست با شکست بافق فصل جدید را با برد استارت بزند.
هدایت شهید شاملی بر عهده فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی نوجوانان است و این مربی اصفهانی امروز توانست اولین بازی رسمی را در پست سرمربیگری برای شاملی با برد آغاز کند و بازی را با نتیجه ۲۶ به ۲۳ با برتری به پایان برساند.
شاملی در دیدار بعدی روز چهارشنبه از ساعت؛ ۱۳:۰۰ به مصاف یکتا افروز البرز می رود و سنگ آهن بافق نیز در همین روز مقابل تاسیسات دریایی تهران به میدان خواهد رفت.
آخرین بازی امروز مصاف تیم های تاسیسات دریایی تهران و کات شاهرود خواهد بود.