به گزارش آوای ورزش؛ باشگاه منچستریونایتد که روز گذشته (یکشنبه) به دلیل تداوم نتایج ضعیف در رقابت‌های مختلف فصل جاری به طور توافقی به همکاری‌اش با اولگنار سولسشایر پایان داد و مایکل کریک را به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ معرفی کرد، به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت سرخپوشان منچستر است.

یکی از این گزینه‌ها زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید است، اما به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی علاقه‌ای به حضور روی نیمکت شیاطین سرخ ندارد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت»، زیدان تمایلی به قبول هدایت منچستریونایتد ندارد، این در حالی است که مدیران این باشگاه انگلیسی او را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی سولسشایر در نظر دارند.

شایعاتی درباره زیدان منتشر شده که همسرش مخالف اصلی حضور او در منچستریونایتد است. این مربی فرانسوی در ماه مِی ۲۰۱۸ پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال (۲۸۴ روز بعد) و در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۱۹ به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد. گفته می‌شود زیزو به دنبال سرمربیگری تیم ملی فوتبال فرانسه است.