به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ مرحله چهارم لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه های کشور قرار است با شرکت ده تیم از تاریخ چهارده آذرماه به میزبانی استان قم برگزار شود که در همین راستا سید مهدی ترابی ظهر روز پنج شنبه با سفر به استان قم از زیر ساخت های این استان و سالن ورزشی پیامبر اعظم محل برگزاری مسابقات بازدید کرد.

ترابی پس از این بازدید در گفت وگو با خبرنگار آوای ورزش اظهار داشت؛ با تصمیم دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به استان قم سفر کردم تا از زیر ساخت های ورزشی و سالن پیامبر اعظم این استان محل برگزاری مسابقات بازدید کنیم و گزارشات اولیه را در رابطه با استاندارهای لازم برای برگزاری لیگ برتر به مسئولان فدراسیون ارسال کنیم.

ترابی ادامه داد؛ با توجه به اینکه ریاست فدراسیون هندبال دکتر علیرضا پاکدل تاکید بسیار بالای بر رعایت استاندارد های ورزشی پیرامون برگزاری رقابت ها در سطح لیگ برتر باشگاه های کشور را خواستار بودند گزارش این بازدید به صورت کامل برایشان ارسال خواهد شد.

نماینده فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد؛ خوشبختانه مجموعه فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم یک مجموعه بزرگ و تازه تاسیس است که از استاندارد های لازم برخوردار می باشد.

گفتنی است؛ در این بازدید سرهنگ راسخ مدیر تربیت بدنی نیروی انتظامی استان و سرپرست فعلی هیات هندبال استان قم نماینده فدراسیون یعنی مهدی ترابی را همراهی کردند.

 

صمد خزایی