به گزارش آوای ورزش، تیم ملی بسکتبال ایران که در دیدار نخست پنجره اول انتخابی جام جهانی در تهران برابر بحرین به پیروزی رسیده بود، فردا در منامه دیدار برگشت را مقابل این تیم برگزار می کند.

تیم ملی بسکتبال ایران با هدایت مصطفی هاشمی جمعه هفته گذشته در سالن بسکتبال آزادی قدرتمندانه تیم ملی بحرین را شکست داد تا گام نخست در راه جام جهانی را محکم بردارد. ملی پوشان پس از پیروزی در این دیدار راهی منامه شدند و روز دوشنبه ۸ آذرماه دیدار برگشت را برگزار خواهند کرد.

این دو دیدار از جهاتی با یکدیگر تفاوت دارند و از این رو پیروزی در بازی برگشت برای تیم کشورمان از اهمیت زیادی برخوردار است. دیدار رفت در تهران بدون حضور تماشاچی و پشت درهای بسته برگزار شد و سی جی بازیکن آمریکایی تبعه بحرین در این بازی حضور نداشت. اما سرمربی بحرینی ها در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد که سی جی در منامه به تیم اضافه خواهد شد و در دیدار برگشت مقابل ایران به میدان خواهد رفت. همچنین این دیدار با حضور هواداران بحرینی برگزار می شود.

تیم ملی بسکتبال ایران نیز برای بازی برگشت، در ترکیب خود دو تغییر ایجاد کرد. روزبه ارغوان و همچنین سجاد مشایخی که مصدومیت جزئی در بازی اول داشت، برای بازی دوم به ترکیب تیم اضافه و امیرحسین آذری و اصغر کاردوست از لیست ۱۲ نفره تیم ملی کنار گذاشته شدند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا (دوشنبه ۸ آذرماه) راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران دیدار برگشت مقابل بحرین را برگزار خواهد کرد.

 

کیانا شادرو