به گزارش خبرگزاری آوای ورزش ، شهلا بهروزی‌راد در خصوص پیگیری تمریناتش اظهار داشت: مدتی است که با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی به صورت غیر متمرکز تمریناتم را در دریاچه آزادی زیر نظر مهدوی نیا سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنم. شرایط آمادگی جسمانی‌ام نسبت به ابتدای سال بهتر شده است و در ادامه به طور حتم می‌توانم به اوج آمادگی‌ام برسم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در پارالمپیک توکیو بهترین نتیجه را به دست آورم و با ایستادن روی سکوهای قهرمانی، به رویای کسب مدالم در این رویداد رنگ حقیقت ببخشم و این موضوع را دور از دسترس نمی‌دانم. امیدوارم با پیگیری تمریناتم زیر نظر کادر فنی، در توکیو از افتخار آفرینان کاروان کشورم باشم.

وی افزود: ورزشکارانی از کشورهای ازبکستان و انگلیس حریفان اصلی من هستند که رکوردم فقط یک ثانیه با آنها اختلاف دارد و تلاش می‌کنم با ارتقا آن، از سد این رقبا عبور کنم.

ملی‌پوش پاراکانو کشورمان با اشاره به اینکه نسبت به گذشته تجربه‌اش بیشتر شده، عنوان کرد: با تمرینات مختلفی که انجام دادم می‌توانم با غلبه بر استرسم، در مسابقات با تمرکز بالاتری با حریفانم رقابت کنم و بیشترین توجه را روی کار خودم داشته باشم. البته به مرور زمان این موضوع در زندگی‌ام هم نقش پیدا کرد و در مسیرهای مختلف توانستم با کنترل هیجاناتم بهترین تصمیم‌ها را بگیرم.

بهروزی‌راد درباره شرکت در رقابت های قهرمانی کشور یادآور شد: به طور حتم در قهرمانی کشور شرکت خواهم کرد چون در این مسابقات می‌توانم عملکردم را ارزیابی و نقاط ضعف و قوتم را شناسایی کنم و با برنامه‌ریزی بهتر تمریناتم را انجام دهم.

بانوی ملی‌پوش پاراکانو کشورمان که با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفتگو می‌کرد درباره علاقه زیادش به قایقرانی خاطرنشان ساخت: قایقرانی زندگی من است و به دلیل علاقه‌ام وارد این رشته شدم. امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در کارنامه ورزشی‌ام ثبت کنم و در رویدادهای برون مرزی پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.