به گزارش آوای ورزش؛ بهرام رستمی ملی پوش تیم هندبال ذوب آهن پیش از شروع دربی هندبال اصفهان پیرامون تقابل با فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت؛
حدود یک ماه زیر نظر کادرفنی در اصفهان تمرینات پر فشاری را پشت سرگذاشتیم و برای تقابل با تیم فولاد مبارکه سپاهان برنامه ریزی خوبی انجام دادیم تا بتوانیم یک هندبال زیبا از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به حساسیت بازی افزود؛ هر دو تیم برای برد وارد زمین مسابقه خواهند شد و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود متاسفانه ما امروز در پست خط زن سلامان بربط رو در اختیار نداریم و اسیب دیدگی ناحیه زانو این بازیکن در دور قبلی لیگ به ضرر تیم ما تمام شد اما خداروشکر بازیکنان برای پیروزی در این بازی همگی هم قسم شدند تا حریف قدرتمند یعنی سپاهان را شکست دهیم.

رستمی ادامه داد؛ عزم‌مان برای پیروزی در این مسابقه جزم شده است امیدوارم بتوانیم با ارائه یک هندبال جذاب و تماشاگر پسند امروز تاکیتک های سرمربی رو به خوبی در زمین پیاده کنیم.

عضو تیم ذوب آهن اصفهان در پایان خاطر نشان کرد؛ انتظار می رود کمیته داوران فدراسیون در انتخاب داور دربی اصفهان تصمیم خوبی بگیرد تا انشالله در جریان و بعد از بازی مشکلی برای تیم ها و بازیکنان رُخ ندهد و با قضاوت خوب، داوران جذابیت این بازی را دوچندان کنند.

گفتنی است؛ دوتیم ذوب آهن و سپاهان امروز از ساعت؛ ۱۴:۳۰ دقیقه در سالن پیامبر اعظم شهرمقدس قم در مرحله چهارم لیگ برتر هندبال به مصاف هم خواهند رفت.