به گزارش آوای ورزش؛ مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به میزبانی قم به صورت متمرکز در حال برگزاری است و تیم فولاد مبارکه سپاهان تا کنون دو بازی را انجام داده و مقابل تیم های ذوب آهن وستارگان برازجان به برتری رسیده است که سعید پور قاسمی کاپیتان این تیم پیرامون این دوره از مسابقات گفت؛ میزبانی استان قم قابل قبول است تایم تمرینات خوبی در اختیار تیم ها قرار دادند و با توجه به اینکه یک شهر کوچیک است درحد توان خوب ظاهر شده و مسئولین برگزاری مسابقات نیز کمک می کنند تا این رقابت ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

قاسمی با اشاره به پیروزی مقابل ذوب آهن ، دربی هندبال اصفهان را یک تقابل جذاب و تماشایی دانست و گفت: هندبال بازی ثانیه ها است کوچک ترین اشتباه ممکن نتیجه را تغییر دهد. خداروشکر در لحظات پایانی دو امتیاز این بازی رو کسب کردیم و پیروز از زمین خارج شدیم.

کاپیتان هندبال سپاهان در ادامه با اشاره به پیروزی دوم تیمش مقابل ستارگان دشتستان اظهارکرد؛ این تیم از مهره های جوان و خیلی خوبی بردار است اما تجربیات ما باعث شد تا بر آنها غلبه کنیم و دومین برد این مرحله را نیز به دست آوریم.

پور قاسمی بازی بعدی مقابل صنعت مس کرمان را یک بازی سنگین عنوان کرد و بیان داشت؛ یک بازی خیلی سنگین مقابل صنعت مس کرمان خواهیم داشت بازی که به مراتب از بازی مقابل دشتستان سنگین تر خواهد بود امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و دو امتیاز را از آن خود کنیم، صنعت مس کرمان از بازیکنان ملی پوش و خارجی برخوردار است و در این چند سال از مدعیان قهرمانی بوده که برای قرار گرفتن بر روی جایگاه تلاش می کند.

قاسمی در پایان هدف باشگاه سپاهان را در این فصل قهرمانی مطرح کرد و اظهار داشت؛ امسال باشگاه سپاهان تنها هدفش قهرمانی است و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و اصلا به جایگاه ها تیم ها توجه نمی کنیم چون تیمی که برای قهرمانی می جگند اصلا برایش مهم نیست که با تیم صدرنشین یا قعرنشین مسابقه می دهد و امیدوارم امسال به این هدف برسیم.

 

صمد خزایی