به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ رقابت های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان به صورت همزمان با شرکت ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی و در چهار منطقه کشور اغاز می شود که با رایزنی و تلاش های هیات هندبال استان لرستان این استان میزبانی گروهB رقابت ها را از فدراسیون‌ هندبال کسب کرد.

گروهی که تیم‌های ثامن الحجج اراک، هفتاد و چهار کرمانشاه، درنای مراغه، بافق یزد و هیات هندبال خرم آباد در آن حضور دارند و از فردا قرار است این رقابت‌ها به صورت رسمی اغاز و روز ۲۶ اذرماه باتکلیف تیم های صعود کننده به پایان برسد.

در همین رابطه صبح امروز یکشنبه ۲۱ اذرماه سیف الله حیدرپور نماینده فدراسیون هندبال وارد شهر خرم اباد شد و سپس در بدو ورود به بازدید از امکان و زیر ساخت های میزبان رقابت ها پرداخت، این بازدید که با همراهی دبیر هیات هندبال استان عزت قنبرپور و روابط عمومی هیات هندبال ارتش محمدشعبان‌ زاده همراه بود در پایان با رضایت ناظر فدراسیون از سالن شهید چاغروند و خوابگاه های تیم ها به پایان رسید.

حیدرپور در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش اظهار داشت؛ خوشحالم که بار دیگر به استان لرستان سفر کردم و در جمع هندبالیست های این استان حضور دارم‌، دوستانی خوبی در لرستان دارم و از اینکه دوباره آن‌ها را از نزدیک میبینم بسیار خوشحال و خرسند هستم.

حیدرپور افزود؛ سالن محل برگزاری مسابقات از استانداردهای لازم برخوردار است و خوابگاه تیم ها نیز بسیار مناسب و هرآنچه لازم باشد برای میزبانی شایسته فراهم شده است.

نماینده فداسیون در پایان گفت؛ برای تمامی تیم های شرکت کننده ارزوی موفقیت و سربلندی را دارم‌ امیدوارم رقابت ها با سلامتی و رضایت تمامی اعضای شرکت کننده به پایان برسد.

 

صمد خزایی