به گزارش آوای ورزش؛ فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در دو بخش مردان و بانوان، از روز ۸ دی ماه در تهران آغاز می‌شود.

سی‌اُمین دوره لیگ برتر مردان قرار است با حضور ۸ تیم در ۳ مرحله برگزار شود و تیم‌ها ۱۴ بار به میدان بروند و در نهایت تیم قهرمان در پایان مسابقات معرفی شود. مرحله اول روز چهارشنبه ۸ دی آغاز می‌شود و تا یکشنبه ۱۲ دی ادامه خواهد یافت. در این مرحله ۸ تیم فراسنج تهران، مقاومت تبریز، شهرداری کرج، رعد پدافند هوایی اصفهان، عقاب نهاجا تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، پالایش نفت آبادان و پادمایدک اصفهان حضور دارند و قرار است هر روز دو بازی در ساعت ۱۴ و دو دیدار در ساعت ۱۸ به انجام برسد. ضمناً زمان دقیق برگزاری مرحله دوم و سوم مشخص نیست، اما برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای برگزاری آنها در بهمن و اسفند ماه انجام شده است.

غیبت برادران عالمیان در لیگ امسال از اتفاقات مهم این مسابقات است. ضمن اینکه امیرحسین هدایی یکی از ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی آمریکا، در ترکیب تیم فراسنج، مدافع عنوان قهرمانی به میدان خواهد رفت.

همچنین در بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بانوان ۶ تیم در ۳ مرحله با یکدیگر دیدار خواهند کرد. مرحله اول در روزهای ۸ تا ۱۰ طی و مرحله دوم ۳ تا ۵ بهمن انجام می‌شود. این در حالی است که هنوز زمان قطعی برگزاری مرحله سوم و نهایی مشخص نشده است. دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری شهر بابک، تیم شهید سلیمانی شیراز، پادما یدک اصفهان، سانا صنعت زیما البرز و گلستان تجارت جنوب، تیم‌های حاضر در لیگ بانوان هستند.