به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ روز سوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور در گروه B به میزبانی سالن شهید چاغروند شهر خرم آباد با انجام دو مسابقه به پایان رسید.

تیم هیات هندبال خرم آباد میزبان این گروه در دومین بازی خود به مصاف نماینده استان مرکزی یعنی ثامن الحجج اراک رفت و توانست در یک نبرد نزدیک این تیم را از پیش رو بردارد.

مجید دهقانکار بازیکن هیات هندبال خرم آباد پس از کسب این برد ارزشمند اظهار داشت؛ سطح مسابقات بالا است بازی امروز ما خیلی خوب بود خداروشکر توانستیم در یک بازی سخت با نتیجه نزدیک و اختلاف یک گل تیم اراک را شکست دهیم و اولین برد خودمان را در این گروه به دست آوریم.

دهقانکار افزود؛ بازی های قشنگی در گروه B شاهد هستیم همانطور که بافق با اختلاف یک گل کرمانشاه را شکست داد ما هم امروز فقط با یک گل اختلاف اراک را از پیش رو برداشتیم که این نتایج نزدیک نشان می دهد که تیم های خوبی در گروه حضور دارند و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت چرا که سطح کیفی تیم ها یکسان است.

بازیکن هیات هندبال خرم آباد در پایان گفت؛ فردا در سومین بازی خود به مصاف تیم بافق خواهیم رفت که تیم حریف از بازیکنان جوان و با انگیزه ای بهره‌مند است امیدوارم هم مانند این بازی که باخت روز گذشته را جبران کردیم فردا هم بتوانیم هیات هندبال بافق را شکست دهیم.