به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ روز سوم از رقابت های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور در گروه B با انجام دو مسابقه در سالن شهید چاغروند خرم آباد به پایان رسید.

هیات هندبال خرم آباد میزبان این گروه موفق شد اولین برد خود را در مصاف با ثامن الحجج اراک کسب کند.

محمد شیخی سرمربی هیات هندبال خرم آباد پس از این پیروزی اظهار داشت؛ بازی خیلی سختی بود خداروشکر می‌کنم که توانستیم با برد این بازی را به اتمام برسانیم همان‌طور که دیروز هم گفتم تیمم تا کنون تمرین و بازی تدارکاتی نداشته و به نوعی میتوان مسابقه امروز را دومین بازی تدارکاتی تیم عنوان کرد اما خوشحالم بازیکنانم باغیرت جنگیدند و اولین برد خود را جشن گرفتند.

شیخی افزود؛ در دیدار پیش از بازی ما تیم کرمانشاه به مصاف بافق یزد رفت و با وجود اینکه‌ هفتاد وچهار کرمانشاه هر دو مسابقه قبلی خود را با برد به پایان رسانده اما امروز مقابل تیم بافق یزد تن به شکست داد که به‌نظرم پیروزی بافق از شگفتی های این گروه بود.

محمد شیخی ادامه داد؛ تمامی تیم های حاضر در این گروه مدعی هستند علی‌رغم‌ اینکه از نگاه کارشناس ها گروه B آسان به نظر می رسید اما شرایط این گروه بسیار پیچیده وسخت است تمامی تیم ها به صعود از گروه به مرحله بعدی فکر می‌کنند اصلا نمیتوان این گروه را آسان و راحت عنوان کنیم.

سرمربی هیات هندبال خرم آباد در پایان خاطرنشان کرد؛ فردا مقابل بافق بازی خواهیم داشت که این بازی هم خیلی سخت و سنگینی است هر آنچه در توان داریم قطعا در مصاف با بافق در زمین مسابقه پیدا خواهیم کرد تا پیروز میدان باشیم.

 

صمد خزایی