به گزارش آوای ورزش؛ بهروز عطایی که همزمان با تیم ملی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل است، در خصوص شرایط این تیم باشگاهی در تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی ناخواسته لیگ برتر برای تمام تیم ها اتفاق افتاد و از این فرصت استفاده کردیم تا برای تقویت نقاط ضعف و ریکاوری استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل افزود: در جریان مسابقات به دلیل فشردگی رقابت‌ها، تمرینات خوبی نداشتیم. از این فرصت استفاده کردیم و تمرینات مناسبی برگزار شد. همه تیم‌ها با وضعیت مناسبی برای ادامه مسابقات آماده خواهند بود.

عطایی درباره دو بازی تیمش تا پایان دور رفت تاکید کرد: دو بازی سخت مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان داریم. تیم ارومیه از مدعیان می باشد و تیم با کیفیتی است. تیم راهیاب ملل مریوان نیز ۴ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و روند خوبی دارد. بازی سختی داریم و برای هر دو بازی انرژی زیادی خواهیم گذاشت تا به موفقیت برسیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی بشود.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره وضعیت مصدومان تیم ملی نیز گفت: مصدومیت بخش جدایی‌ناپذیر ورزش است. امیدوارم این مصدومیت ها غیرعادی نباشد و نیاز به طول درمان بلندمدت نداشته باشد. با جواد کریمی صحبت کرده‌ام. او هنوز برای عکسبرداری نرفته است. امیدوارم مصدومیت این بازیکن از ناحیه مچ پا باشد و زود برطرف شود.

وی تاکید کرد: با تمام مصدومان تیم ملی در ارتباطیم و روند بهبودی آنها را پیگیری می کنم. فقط مصدومیت میثم صالحی کمی حادتر می باشد و فکر می کنم نیاز به جراحی کتف داشته باشد. به هر حال مصدومیت باید درمان شود و درمان قطعی از طریق جراحی است. امیدوارم روند بهبودی خوبی را طی کند. علی اصغر مجرد نیز تحت درمان است و روند درمانی را طی می کند.