به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ در شرایطی که در سالهای اخیر هندبال ایران از نبود یک اسپانسر و حامی درجه یک رنج می‌برد اما این‌ روزها خبرهای خوبی از هندبال به گوش می‌رسد.

آنطور که معلوم است فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در آستانه اعزام های بین المللی در هر دو بخش آقایان و بانوان در حال رایزنی و جذب یک اسپانسر بزرگ برای خانواده هندبال است و به نظر می‌رسد که توافق نهایی مسئولان فدراسیون با این اسپانسر بزرگ نیز نهایی شده است.

در حالی که تیم‌ ملی هندبال نوجوانان هندبال پسر هم‌ اکنون در تهران زیر نظر کادرفنی در حال سپری کردن ششمین اردوی خود است تبلیغات محیطی در تالار فدراسیون هندبال نشان می‌دهد که مسئولان فدراسیون با اسپانسری بزرگ همچون شرکت ایرانسل به توافق اولیه رسیده اند و تالار اختصاصی فدراسیون هندبال یکپارچه پر از تبلیغات این شرکت بزرگ و پرطرفدار شده و سالن سراسر از تبلیغات ایرانسل است.

این درحالی است که تصاویر منتشر شده بر روی سایت رسمی فدراسیون نشان می‌دهد که توافق نهایی این شرکت معتبر با ارکان فدراسیون‌ هندبال نهایی شده و پوشاک و البسه کادر فنی تیم‌ملی نوجوانان نیز از تبلیغات ایرانسل بهر‌ه‌مند است.

در صورت نهایی شدن اسپانسرینگ شرکت ایرانسل از خانواده هندبال باید این امر را اتفاقی بزرگ و تاریخی دانست چرا که در آستانه اعزام تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر به مسابقات قهرمانی آسیا ، اعزام تیم ملی نوجوانان و جوانان ساحلی و سالنی پسر به رقابت های آسیا و همچنین حضور تیم ملی بزرگسالان مردان در رقابت های انتخابی جهان به میزبانی عربستان این تیم‌ها بدون دغدغه و مشکلات اقتصادی گذشته عازم این عرصه بین المللی خواهند شد.

البته که نباید انتظارات را از تیم های ملی بالا برد وبا جذب یک اسپانسر کار را تمام شده بدانیم اما باید قدردان زحمات و تلاش اعضای فدراسیون هندبال به جهت هدایت این شرکت بزرگ برای حمایت از خانواده هندبال باشیم چرا که حضور همچین اسپانسرهای معتبر و قوی به هندبال جایگاه و احترام ویژه ای می‌دهد تا سایر شرکت‌ها و ارگان ها به اسپانسری و سرمایه گذاری در این رشته روی آورند.

نویسنده صمد خزایی