به گزارش آوای ورزش؛ روز نخست از مرحله دوم دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با انجام دیدار تیم های شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران به پایان رسید.

این بازی که از ساعت؛ ۱۷:۰۰ جمعه دهم دیماه در سالن فدراسیون هندبال اغاز شد در سی دقیقه نیمه نخست با برتری پنج گل شاگردان مهسا معتمدی و نتیجه ۱۲ بر ۷ به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم نماینده استان فارس و شاگردان فاطمه محمدخانی هرآنچه درتوان داشتند در زمین مسابقه پیاده کردند اما زور آنها به اندیشه های معتمدی و بازیکنان تاسیسات دریایی تهران نرسید تا درپایان ۶۰ دقیقه شهید شاملی نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر هندبال بانوان ۲۴ بر ۲۲ بازی را واگذار کند.

از بازیکنان کلیدی تیم تاسیسات دریایی می‌توان به مریم کاراندیش،آرزو محمدی و توران سلمان‌پور اشاره کرد هندبالیست های که سابقه پوشیدن پیراهن حریف و تیم ملی را در کارنامه دارند البته نباید اسم عضو این تیم یعنی مریم یوسفی زننده اولین گل تیم ملی در مسابقات جهانی هندبال فراموش کرد.

در طرف مقابل تیم شهید شاملی نیز از مهره های کلیدی همچون آرزوکیانی آرا،بهار ایزدگشب،صونا بیداد بهره می‌برد که همراه با تیم ملی زنان در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان حضور یافتند.

در سه دیدار قبلی امروز فولادمبارکه سپاهان بر کات شاهرود غلبه کرد، شهرداری ملایر یکتا افروز البرز را از پیش رو برداشت و سنگ آهن بافق نیز مقابل آتریسا تهران به برتری دست یافت.

تیم‌ها امروز شنبه به استراحت می‌پردازند و سپس روز یکشنبه ادامه مسابقات پیگیری خواهد شد.

 

صمد خزایی