به گزارش آوای ورزش؛ تیم ملی هندبال ایران با سفر به کشور اسپانیا دو دیدار دوستانه مقابل تیم های ملی لهستان و اسپانیا انجام داد که در هر دو مسابقه شاگردان مانوئل فرناندز مغلوب حریفان شدند.

فرید علیمرادی عضو کادر فنی و مربی دروازه‌ بان های تیم ملی پس از پایان این تورنمنت پیرامون عملکرد گلرهای تیم اظهار داشت؛ در دو مسابقه ای که مقابل دو تا از برترین تیم های هندبال دنیا یعنی اسپانیا و لهستان انجام دادیم به هر سه دروازه بان منتخب تیم ملی فرصت دادیم تا در چهار چوب دروازه قرار گیرند‌، در بازی اول مقابل اسپانیا از محمد سیاوشی و علی رحیمی کازرونی استفاده کردیم که هر دو در مقابل شوت های بازیکنان مطرح جهان سیو های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

علیمرادی افزود؛ در بازی دوم نیز مجدد ابتدا به علی رحیمی میدان دادیم و سپس امیدرضا سرپوشی یکی از دروازه بان های جوان تیم ملی را به زمین فرستادیم که هردو نیز با عملکرد خوبشان موفق شدند انتظارات را براورده کنند.

مربی دروازه بان های تیم ملی هندبال در ادامه گفت؛ در مجموع عملکرد سنگربان های تیم ملی خوب است اما دروازه‌ بان هایمان نقاط ضعف دارند که انشاا. تا شروع مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باید آن‌ها را برطرف کنیم و بتوانند در آنجا عملکرد شایسته ای از خود نشان دهند.

وی در پایان تورنمنت اسپانیا را فرصت مناسبی برای محک تیم ملی دانست و گفت؛ این تورنمنت به کادر فنی کمک خوبی کرد تا بازیکنان را به صورت کامل ارزیابی و نقاط ضعف و قوت خود آنها را برای مسابقات اسیایی برطرف کنیم و به اعتقاد من شرکت در تورنمنت دوستانه اسپانیا فرصت مناسبی بود تا عیار بازیکنان و دروازه‌ بان های تیم ملی ارزیابی کنیم.