به گزارش آوای ورزش؛ پل پوگبا که قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، ادامه حضورش در این تیم در هاله‌ای از ابهام است، این در حالی است که مدیران باشگاه منچستریونایتد نسبت به تمدید قرارداد او علاقه‌مند هستند، به همین منظور خواسته جدیدی از هافبک فرانسوی خود دارند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «ESPN»؛ سران باشگاه منچستریونایتد از پوگبای ۲۸ ساله خواسته‌اند تا تصمیم‌گیری خود در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش را کمی به تأخیر بیندازد، چرا که امیدوار هستند انتخاب سرمربی جدید بتواند در تصمیم او تأثیرگذار باشد و پوگبا برای ماندن در جمع شیاطین سرخ متقاعد شود.

باشگاه منچستریونایتد پس از قطع همکاری با اولگنار سولسشایر در اواسط فصل جاری، رالف رانگنیک آلمانی را به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل جاری معرفی کرد و قرار است برای فصل آینده سرمربی جدیدی را انتخاب کنند. از اریک تن‌هاخ سرمربی آژاکس و مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های منچستری‌ها برای این پست یاد شده است.

اخیراً روزنامه مادریدی «مارکا» مدعی شده بود؛ پل پوگبا به منچستری‌ها اعلام کرده است که در پایان فصل می‌خواهد از این تیم جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد. از یوونتوس به عنوان دیگر مقصد احتمالی پوگبا در صورت جدایی از منچستریونایتد یاد شده بود.