به گزارش خبرگزاری آوای ورزش ،«مرضیه جعفری» اظهار داشت: قراردادهای بازیکنان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. حتی تیم شهرداری بم برای قرارداد بستن با بازیکنان مقداری با مشکل روبرو شد. برخی از تیم‌ها بودجه کافی را دارند و از پس این هزینه‌ها بر می‌آیند.

وی افزود: از اینکه قرارداد بازیکنان در دراز مدت افزایش یابد از آنان حمایت می‌کنیم. هر چند این افزایش دستمزدها سبب می‌شود تا برخی از تیم‌ها دچار چالش شوند. اگر تبعیض جنسیتی وجود نداشته باشد و به فوتبال زنان هم مانند مردان نگاه کنند، این افزایش دستمزدها خوب است اما وقتی چنین برابری نیست حامیان مالی هم برای تیم‌داری در فوتبال زنان رغبت نمی‌کنند و ممکن است برخی از تیم‌ها منحل و بعضی دیگر خوب بسته شوند.

سرمربی تیم شهرداری بم عنوان کرد: ما نیز تقریبا با بازیکنان مورد نظر خود قرارداد بستیم. هر چند که باشگاه نیمه دولتی بودیم اما با این تورم و افزایش قراردادها باز هم به مشکل خوردیم.

وی گفت: برخی از تیم‌ها احساسی در خصوص دستمزدها تصمیم می‌گیرند. با این شرایط یک یا سه تیم فوق العاده قرارداد می‌بندند و باقی تیم‌ها یا قرارداد خیلی پایینی می‌بندند یا منحل می‌شوند. باید این موضوع ارزیابی شود تا تمام تیم‌ها در یک سطح قرار بگیرند و لیگ خوبی داشته باشیم.