به گزارش آوای ورزش؛ رئیس کمیته تمرینات معلق هیات ورزشهای همگانی استان تهران گفت؛ پس از تصویب و اجرای دوره مربیگری ملی که به کوشش دکتر ترکل آشوری رئیس کمیته تمرینات معلق کشور اتفاق افتاد، استان تهران در بین تمامی استانهای کشور پیشرو در برگزاری دوره مربیگری است.

حمید نعمتیان تشریح کرد؛ طی هماهنگی های بعمل آمده مورخ ۱۱ اسفند تا ۱۹ اسفند، دوره مربیگری تمرینات معلق برای اولین بار در کشور به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار می گردد.
وی افزود؛ با توجه به اینکه این رشته سابقه فعالیت ۷ ساله در فدراسیون ورزشهای همگانی دارد و متقاضیان زیادی پیش نیازهای مربیگری را گذرانده اند و در استان تهران متقاضیان زیادی هستند که تمایل دارند در دوره مربیگری شرکت نمایند از اینرو تمام سعی و تلاش خدمتگزاران این رشته در استان تهران بر این است که پس از اخذ مجوزهای مربوطه دورههای مربیگری پشت هم برگزار گردد.

حمید نعمتیان در پایان گفت؛ تصویب مربیگری تمرینات معلق اقدام شایسته و بزرگی بود که ضمن عرض تبریک به همه فعالان این عرصه، به نوبه خودم از تلاشهای بی وقفه دکتر ترگل آشوری ریاست کمیته تمرینات معلق کشور کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

نازنین آزموده