به گزارش آوای ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، تئو هرناندز رسما قرارداد خود را با میلان تمدید کرد. مدافع چپ ۲۴ ساله فرانسوی یکی از مهم ترین بازیکنان در ترکیب استفانو پیولی است که هم از نظر هجومی و هم در دفاع توانایی خوبی دارد و این به عنوان یک خبر خوب برای هواداران روسونری است.

همانطور که میلان اعلام کرد، هرناندز قرارداد خود را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کرده است و او را برای سال های آینده عضوی ثابت از تیم خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی قبلاً تاکید کرده بود که کار کردن با یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ، پائولو مالدینی چقدر خاص است. طبق گزارشات، او ۴ میلیون یورو خالص در هر فصل به اضافه ۵۰۰ هزار یورو اضافه درآمد خواهد داشت و به یکی از بازیکنان پردرآمد در تیم تبدیل خواهد شد.

هرناندز که در سال ۲۰۱۹ از رئال مادرید به میلان پیوست، در این فصل تا کنون ۲۷ بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است که در مجموع ۲۲۹۳ دقیقه به میدان رفته است. او در این مدت ۴ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

شاگردان استفانو پیولی که بردی شش امتیازی در داربی دلامدونینا به دست آوردند، با ۵۲ امتیاز به جایگاه دوم جدول سری A صعود کردند. اینتر نیز که دومین شکست خود را در فصل ۲۲-۲۰۲۱ مسابقات متحمل شد، با ۵۳ امتیاز همچنان بر صدر جدول تکیه زده است.

میلان در دیدار بعدی خود در لیگ به مصاف سامپدوریا می‌رود که این دیدار یکشنبه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.