به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ یک‌ دوره کلاس مربیگری درجه سه هندبال در بخش بانوان با شرکت ۲۵هندبالیست از سراسر کشور از تاریخ؛ ۲۵ بهمن‌ماه به مدت پنج روز به میزبانی هیات هندبال شهرستان دلفان با مدرسی سرکار خانم دکتر طاهره مبری برگزار شد و در پایان با حضور رییس، نایب رئیس و دبیر هیات هندبال استان لرستان و همچنین رییس و نایب رئیس هیات هندبال شهرستان دلفان این کلاس خاتمه یافت‌.

علی دهقانی ریاست هیات هندبال استان پس از بازدید از این دوره کلاس مربیگری اظهار داشت؛ خوشبختانه به همت و تلاش همکارانم در هیات هندبال استان و روسای شهرستانی در سال ۱۴۰۰ استان لرستان در بحث برگزاری کلاس های داوری و مربیگری خیلی اقدامات خوبی را انجام دادیم و در سالجاری چندین دوره کلاس مربیگری، داوری ، کارگاه آموزشی و وبینار های دانش افزایی به میزبانی استان برگزار کردیم.

دهقانی با اشاره به اینکه تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت افزود؛ قطعا چندین مرحله کلاس مربیگری و داوری را تا پایان سال در سطح شهرستان های استان برگزار خواهیم کرد و به دنبال افزایش تعداد مربیان و داوران رسمی در استان لرستان هستیم.

فرهاد نظری رئیس هیات هندبال دلفان نیز در ادامه بیان کرد؛ خیلی خوشحالم که برای اولین بار در طول تاریخ شهرستان نوراباد میزبان کلاس رسمی مربیگری هندبال بانوان است و واقعا بسیار خرسندم که با مدرس این کلاس خانم مبری اشنا شدم چرا که بسیار انسان باشخصیت و دلسوز هستند که با جان و دل به دانش آموزان خود آموزش می دهد.

نظری ادامه داد؛ از همکاری مسئولان هیات استان به ویژه ریاست هیات علی دهقانی تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم در سال آینده نیز با حمایت ایشان و فدراسیون بازهم بتوانیم میزبانی سایر کلاس های آموزشی از جمله داوری را برعهده بگیریم.

در پایان مدرس کلاس طاهره مبری خاطر نشان کرد؛ همواره لرستان در طول تاریخ هندبال کشور از قدمت بسیار بالای برخوردار بوده است و ملی پوشان بسیاری را در دهه های اخیر تحویل تیم ملی داده، اما واقعا شرایط اموزش و تمرین در استان های محروم هم مانند لرستان بسیار سخت و چند سالی که لرستان از روزهای خوبش به دور می باشد که امیدوارم با تلاش های همه مجموعه هیات و شخص ریاست هیات استان لرستان به زودی به جایگاه واقعی خود در کشور برگردد‌‌.

مبری با اشاره به سطح کیفی کلاس و شرکت کنندگان در دوره مربیگری درجه سه هندبال بانوان افزود؛ این دوره به میزبانی خوب هیات هندبال شهر دلفان با شرکت ۲۵ نفر به مدت پنج روز با بهترین شکل ممکن برگزار شد و خوشبختانه کلاس از سطح کیفی خوبی برخوردار بود‌ و برای تمامی شرکت کنندگان در ادامه زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان خواستارم‌.