به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ تیم هندبال نیروی زمینی ارتش در سومین بازی از نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور روز دوشنبه دوم اسفندماه در تالار هندبال شهید سلیمانی پایتخت به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت.

سربازان نزاجا که در لیگ ۹۹ قهرمان ایران شدند در شرایطی به مصاف سبز پوشان اصفهانی رفتند که پیش از این قهرمانی نیم فصل را با یک رکورد تاریخی به خود اختصاص دادند‌، شاگردان رجبی بدون باخت و تساوی قهرمان نیم فصل شدند و حالا در دوازدهمین بازی خود مقابل شاگردان حمید صادق شاه نشین صف آرایی کردند که در پایان زور نماینده نصف جهان به غیرت سربازان نیروی زمینی نرسید و این تیم با حساب ۲۷ بر ۲۹ مغلوب نزاجا شد تا همچنان با ۲۴ امتیاز صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کنند.

سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا پس از این پیروزی در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار آوای ورزش گفت؛ خداروشکر توانستیم این مرحله از لیگ را نیز بدون باخت و با صدرنشینی به پایان برسانیم و اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان
افزایش دهیم.

وی افزود؛ تیم هندبال نزاجا در سال گذشته قهرمان ایران شد و در رقابت های جام باشگاه های اسیا به میزبانی عربستان حضور یافت و در سال آینده نیز به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های اسیا شرکت خواهد کرد.

مدیر تربیت بدنی نزاجا ادامه داد؛ طی روزهای اخیر تیم هندبال پرواز هوانیروز دیگر نماینده نزاجا با نایب قهرمانی در لیگ دسته یک باشگاه های کشور به میزبانی لارستان مجدد به رقابت های سوپر لیگ باشگاه های کشور بازگشت تا در سال ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش دو نماینده در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور داشته باشد.

سرهنگ مسیب زاده با اشاره به خدمت رسانی نیروی زمینی ارتش به جامعه هندبال خاطر نشان کرد؛ رسالت باشگاه بزرگ نیروی زمینی ارتش خدمت رسانی به ورزشکاران و نخبگان ملی است که خوشبختانه در رشته هندبال این امر به خوبی اتفاق افتاده است و در ترکیب تیم ملی بزرگسالان که در بهمن ماه جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک لهستان و سوئد را برای دومین بار در طول تاریخ کسب کردند سه بازیکن از باشگاه نیروی زمینی حضور داشت.

مدیر تربیت بدنی نزاجا همچنین یاداور شد؛ در ترکیب تیم پرواز هوانیروز نیز پنج بازیکن ملی پوش در رده جوانان حضور دارد که خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا اماده می کنند.

مسیب زاده در پایان با اشاره به تشکیل تیم منتخب ارتش خاطر نشان کرد؛ تیم‌ منتخب ارتش نیز متشکل از پرسنل پایوران نیز هم‌اکنون در لیگ دسته دو باشگاه های کشور حضور دارد که شاکله اصلی این تیم را پرسنل منتخب نزاجا تشکیل می دهد‌ که به صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات امیدوار هستیم.

 

صمد خزایی